Samåkning i Lund

ja det var skoj skoj!

Men helvete vad jag drack för mycket..... ush mår kisse kasse

Julskyltning.. gratis glögg :tummenupp


chukabowa skrev:
2629723 fan vad kul det var i korridoren igår:yoparty :yoparty

o det var tur att man inte åkte med er andra.. hade fan svårt o hålla mej vaken :gnissla
 
Det var en grymt trevlig fest. synd att vissa bangar ur och drar till nation.:arsele

ska snabba mig och flytta så det kan bli fest igen :yoparty

/ Glidaren
 
Glidar-Glans skrev:
2630202 Det var en grymt trevlig fest. synd att vissa bangar ur och drar till nation.:arsele

ska snabba mig och flytta så det kan bli fest igen :yoparty

/ Glidaren

hehe mm, jag fyller ju år den dagen du flyttar!
 
Glidar-Glans skrev:
2630202 Det var en grymt trevlig fest. synd att vissa bangar ur och drar till nation.:arsele

ska snabba mig och flytta så det kan bli fest igen :yoparty

/ Glidaren

Tack för en trevlig förfest!! :D
 
Filmkväll någon kväll kanske...? Längesen sist ju...
Förslag?
 
ja det vanliga gänget e nog välkommna på lördagen då det stora lasset kommer att gå :yoparty
En jävla rörar antagligen, men jag hör väl av mig till er som e berörda :tungan

Missar jag någon så hör av er..
ps. ska nog köra minst en mil hoj på lördag JIPPI

/ Glidaren
 
hehe...ni får påminna mig om att ha ett liv...sitter mest framför datorer o böcker hela dagarna...

bara 12 timmars skola idag....blir väl nåt liknande imorrn...suck...

...men snart e det ju jul!!!!!!!:yoparty

hoppas allt e väl med er där ute i verkligheten iallfall :)

zovatime...så får man se vad för spännande som händer imorrn...:gnissla
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top