Samåkning i Karlskrona

Hej! trevligt med lite aktiva åkare :tummenupp jag kommer på torsdag !
Om inte vädret slog om, ska dok till mycket för att inte ut och gasa!

Ja kom nästan i tid! 1702 va ja på plats och väntade till 1730. Vad händer? Kom igen nu gubbs och anslut! Bara lite frustrerande..

Jag körde mot Ronneby idag och såg då en kraschad sporthoj på avfarten från E22an in mot Karlskrona (avfarten vid Angöringen). Just när vi körde förbi höll de på att lasta in liket i en vit skåpbil. Någon som vet hur det gick för föraren? Får ju hoppas det gick bra!

såg en krockad hoj vid leksakshuset stora korsning, å så hörde jag om den i angöringen!
2 på 2 dagar :( :(

kör försiktigt!

trist med massa krascher så här tidigt. Såg också den vid leksakshuset häromdagen, massa påliser runt om. Nu får vi vänta ut vädret igen innan vi kan åka =(

Är det någon torsdagskörning idag??

jag e lite sugen =)

Jag är riktigt sugen, men måste jobba tills en obestämd tid ikväll/imorgon. >.<

Körning lördag.....

Tjena =) Vi är ett par från Karlshamn som tänkte köra en runda nu på lördag. Vädernissarna lovar sol och väme så förutsättningarna är minst sagt bra :yoparty

Lite kort varsel men är ni Karlskroniter sugna att hänga på så är det samling lördag vid Jet i Karlshamn mellan 12.45-13.00, ligger ett par 100m efter Mcdonalds.

Hojta till här eller på K-hamns tråden om ni ska med så jag vet hur många vi blir :tummenupp :yoparty

Jag är i Göteborg över helgen så ja får svårt att hinna :p men askul att körningarna börjar komma igång! Får hänga på nästa helg istället :) kör säkert folket!

tjena tjena!

imorgon (lördag) så är det strippen på emmaboda flygraka ni som har bott i en grotta och missat detta så kan ni kolla här, http://www.bilsport.se/event/ bla bla bla....

jaaajaaa iaf... vi är några som ska köra hoj upp, kolla runt lite, äta osv sen köra vidare mot växjö, kalmar eller sthlm om så behagas? :P

sugna på att hänga me??! kl 11 00 vid glaciären, vet du inte vart de e så behöver du inte komma haha

Nyheter
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Back