Samåkning i Karlskrona

haha nä inga lappar att visa :P Men ja är lite orolig för service, den har rullat typ 130 nu har tid i början av nästa månad =/ Vill inte överköra intervallet allt för mkt, men lite körning imorgon är inte fel !! Träffs ni vid glassiären numer eller? 1800 som vanligt ?! Ses imorgon, blir några stycken nu ! =)

Såg en Superduke med litet repad bakända vid Trolle båthamn i veckan, någon av er eventuellt? :tummenupp

Sett att det rör sig en del hojar här nere, blir sugen på att släpa ned min egen hoj nästa säsong. :yoparty

Last edited:
Tack för en trevlig tur i torsdags!! Vi saknade dock vår tour-leader, Knabbjolf!

Ja men du hittade ju riktigt krokiga vägar också, det var en trevlig sväng. :D

Såg en Superduke med litet repad bakända vid Trolle båthamn i veckan, någon av er eventuellt? :tummenupp

Sett att det rör sig en del hojar här nere, blir sugen på att släpa ned min egen hoj nästa säsong. :yoparty

Kan inte ha varit någon från vårt gäng, vi kör så himla sakta och lugnt. Det är ungefär som när ett gäng med H-D och vägverksvästar är ute och puttrar...

Last edited:
Kan inte ha varit någon från vårt gäng, vi kör så himla sakta och lugnt. Det är ungefär som när ett gäng med H-D och vägverksvästar är ute och puttrar...

Ja, då var det inte någon av er som drog förbi på bakhjulet utanför City gross idag heller då. Fan, jag som ville åka med tuffa grabbar... ;)

Fuck me solen skiner !!! Jag drar ner till lennarts cafe klamydiaplatsen o äter frukost, ca 1230, blir rejs när kaffet börjat verka. Joina ni som kan o vill.

Torsdag 23/9

Vad säger ni om torsdag, gubbs? Inte så många torsdakvällar kvar innan höstmörkret faller...

Prognos från Yr.no: Klarvær. Svak vind, 3 m/s fra sør. 0 mm nedbør. 15 grader.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman