Samåkning i Karlskrona

Nån som hänger på pizza i borgholm imorgon söndag ? ska visst bli bra väder. samling angöringen ?

Synd att man missade pizzan på Borgholm, planera in en ny dag då kanske fler kan?

torsdag, jajjamensan :tummenupp
om solen behagar skina söndag blir det bergis pizza i borgholm,
blev ganska blåst på den i söndags :huvet

samling stortorget vid tyska kyrkan (kirchen med runda taket) torsdag 1800 om bra väder ?

Tack grabbs.

Knabbjolf med dunder tackar för en inspirerande kväll. Med tanke på utgångspunkten o jerkas insatser bör vi rätteligen kunna kalla oss kalle julare med kungligt påbrå (den elfte, du vet, gubben bland maskrosorna på torget). Projekt kaffe löstes till slut på star bar, när händerna slutat darra åkte jag hem, fick ivf i mig en halv kopp kaffe. =0)

Ny tur torsdag 3/6.

Klart.se hotar med bra väder, ny tur torsdag ?
Samling 1800 tyska kyrkan.

Jag hakar nog på nån gång. Får väl baxa ut hojen ur förrådet. Torsdagskörningar är en bra ide´

Skit oxå :huvet
Såg dig Knabbjolf, när du körde förbi McD.
Får försöka vara med nästa gång.

Återigen tack grabbs.

En mycket underhållande kväll, extra trevlighetspoäng till kalle hjulare o Mr hejdlös för att de vinkar tillbaka med framhjulen när haffa hälsar glatt med ljusen, det är härmed bevisat att bikers är ett jäkla trevligt släkte för vän som fiende. Glöm bara inte bort att det kan vara dyrt snåla på framdäcket =0).

@Janne, vi väntade tio minuter på dig, har du tankat R1'n med bromsolja ?

jo man kan skratta länge åt ouppmärksamheten från vår sida! Men gillar inte att dem är ute och stryker längs vägarna, speciellt inte när dem dyker upp bakom krön :D

Söndag verkar solig, vad sägs om en tur ?

:tummenupp Superkul! Riktigt schyssta vägval. Tyvärr kan jag inte nu till helgen:va. Blir det ändring hör jag av mig..

Sorry.

Sorry.
Ska fira nationaldagen i kungens stad, långt från hojar o nöje, hade gärna hängt på. Hör du nån skråla på stureplan så e de nog jag :fyllisar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman