Samåkning I Jönköping

ceasar skrev:
Är det någon som ska till gatkörningen på Sviestad nu på onsdag?
Har ni isåfall en plats över i bussen?

Eller om någon ska köra upp, så kan man ju ha sällskap.
Jag kan inte så det finns kanske plats på 454an...

Väder

Vem i :mad: har skapat o önskar oss hojåkare detta skit väder, man kan ju bara :gråta
Man är ju hur sugen som helst på att åka, men som sagt de finns en sak vädret inte rår på de är 6-livet :banana
För om de inte regnar så vet man om tjejen är :banana på 6 men regnar de så blir de ju blött i alla fall oavsett va hon vill, så med andra ord regn är nog inte så dumt.

Ja önskar er en bra dag trots allt.

Norrland

brumm

Är de någon som ska brumma :squid i morron?
är de fint tror ja att ja åker till blidsberg el gränna.
Är vid atollen kl. 17:00-17:15

En annan sak ska vi brumma :squid nått till helgen? ge förslag....
Mitt förslag är att vi frågar skövde om vi kan göra resan som vi inte fullbordade med dem sist.. el att vi gör nått o de kommer till oss typ att vi åker till Torpön-färja över till andra sidan o upp till Grännaberget el vägen som vi åkte då de var här men vi åker upp till Mjölby o ner till Grännaberget o fikar RÄKMACKA o så Polkagrisar

[Hallå !

Låter trevlig ang idag vädret verkar vara med oss.
Får hoppas att det blir fint till lördag också.
Vore trevligt om Skövde gänget kunde komma.

norrland59 skrev:
Är de någon som ska brumma :squid i morron?
är de fint tror ja att ja åker till blidsberg el gränna.
Är vid atollen kl. 17:00-17:15

En annan sak ska vi brumma :squid nått till helgen? ge förslag....
Mitt förslag är att vi frågar skövde om vi kan göra resan som vi inte fullbordade med dem sist.. el att vi gör nått o de kommer till oss typ att vi åker till Torpön-färja över till andra sidan o upp till Grännaberget el vägen som vi åkte då de var här men vi åker upp till Mjölby o ner till Grännaberget o fikar RÄKMACKA o så Polkagrisar

Mmm..det låter nog bra vilket som. Polkagrisar är ju gott. När du säger blindsberg är det den ort som ligger strax norr om Ulricehamn du menar? Där man kan fika mitt i vattnet?

Motala

Vi åker till Motala via Mjölby, äter i Motala o sedan ner till Gränna o polkagrisarna :banana en resa på 15-20 mil.
Har bjudit in Skövde o vi får hoppas att vädret blir bra.
Om vi känner för de så kan vi ju gå på :squid musèet

Hoppas vädret blir bra, annnars tror ja vi får ge väderguden :fatta!

Lördag 11/6
Atollen kl.11:00

Ha de så gott så länge..
Norrland o Bettan

:mad: vad annat kan man bli på vädergudarna, :fatta! ska de ha.
Men som sagt de kommer sol efter regn.
Önskar alla en trevlig helg ni som kan åka själva tänker vi ägna oss åt ...

Norrland o Bettan

norrland59 skrev:
Hej på er! Känner ni för åkning i helgen så kan ni väll skriva, om inte så ha en trevlig helg.

Vi är nog förhoppningsvis ett gäng som ska ut på söndag eftermiddag/kväll om vädret håller och man inte är allt för bakfull. vore kul som fan om man drog ihop ett stort gäng med cyklar. Åka lekeryd svarttorp eller liknande. spelar ju inte så stor roll bara det är goa vägar. Nå vad säger ni?

/Chrille

kör se ä hä ryk

har varit på en tur på 15 mil åkt kring bondstorp med omnejd o va vägarna var :tummenupp inga tjälkott el lastbilstrafik.
ska åka en sväng i morron eftermiddag o då tror ja de blir lekeryd-svarttorp-höreda-bunn-adelöv-boet-ovansidan ödeshög o gammla rix1 ner till Gränna där fikat bara är så :banana
Tiden har ja inte funderat på kanske vid 15:00 då de flesta har nyktrat till.

Atollen 15:00

Norrland

norrland59 skrev:
har varit på en tur på 15 mil åkt kring bondstorp med omnejd o va vägarna var :tummenupp inga tjälkott el lastbilstrafik.
ska åka en sväng i morron eftermiddag o då tror ja de blir lekeryd-svarttorp-höreda-bunn-adelöv-boet-ovansidan ödeshög o gammla rix1 ner till Gränna där fikat bara är så :banana
Tiden har ja inte funderat på kanske vid 15:00 då de flesta har nyktrat till.

Atollen 15:00

Norrland

Låter bra, jag ska försöka hålla drickandet på ett stabilt stadium och komma med några motarder i släptåg.

Här ska det bli åkas av!

//jaG

Flygande Falken skrev:
Kan inte komma till kl. 15 så det får bli en annan gång...

Kan du senare ikväll då. ingen brådska. vädret verkar ju hålla sig ändå. jag har inte fått tag på mina kompisar ännu, så om det passar senare så kan vil väl skjuta på det lite. lite roligare om det är så många som möjligt.

ARrrgh hinner inte ner till 15:00 heller men skriv gärna här om ni åker lite senare idag.

// Marcus

Blade Chrille skrev:
Kan du senare ikväll då. ingen brådska. vädret verkar ju hålla sig ändå. jag har inte fått tag på mina kompisar ännu, så om det passar senare så kan vil väl skjuta på det lite. lite roligare om det är så många som möjligt.

Vi kommer 3 st till Atollen vid 17:30 ca...då åker vi en sväng....Då kan ni komma om ni vill!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman