Samåkning i Halmstad

Är det bestämt kl. 13 på söndag?
Om det är nån som är sugen på att köra nån gång på eftermiddag imorgon så hör gärna av er....om det inte regnar kommer jag definitivt att köra...

Är det bestämt kl. 13 på söndag?
Om det är nån som är sugen på att köra nån gång på eftermiddag imorgon så hör gärna av er....om det inte regnar kommer jag definitivt att köra...

Jag tycker vi kan försöka spika 13.00 om inte allt för många tycker annat? Jag kommer köra till jobbet med hojen imorgon, brukar alltid ta en liten omväg hem vid 16.00! :)

Jag tycker vi kan försöka spika 13.00 om inte allt för många tycker annat? Jag kommer köra till jobbet med hojen imorgon, brukar alltid ta en liten omväg hem vid 16.00! :)
För mig blir det bra kl. 13.
Vad säger du imorgon kl. 16? Var kan vi mötas?

Är gärna också med imorgon! Är leeeedig och det ska ju bli helt ok väder :)

Är gärna också med imorgon! Är leeeedig och det ska ju bli helt ok väder :)
Har messat men inte fått något svar från green_dragon om imorgon, men oavsett så länge det inte regnar så kör jag imorgon. Vi kan bestämma nån plats och tid på telefon. Vi hörs.

Jag ska vara i gullbranna 1430 senast så jag är på en liten runda iallafall. Om alla försöker komma i tid blir det ju lite mer körning! (jag brukade ofta vara sen, men ska bättra mig ;) )

Vi försöker alla vara på plats i god tid på söndag så kan vi köra iväg kl.13!

Jag är nog där redan vid 20 i 13 så man hinner hälsa på varandra och snacka lite. Det är ju förstå gången jag kör med er.

Ja tackar allihopa för en fantastiskt skön dag! :yoparty Bortsett från stackars Carolas olycka! :( Hoppas du klarade sig bra efter omständigheterna, och att du snart är på hjulen igen!

Jaja, då vet man att man inte hänger på sporthojar.. Fast det beror väl knappast på min hoj :-) Fort gick det på nedvägen. Var det nån som hann känna vår i luften? ;-)

Trots att jag inte känner någon personligen så skulle jag uppskatta en rad om hur det gick, det såg ju inte alltför illa ut? Jäkla start på säsongen :-(

Det var riktigt kul att köra med er. Hoppas det blir fler sådana turer, fast utan några otrevliga händelser som dagens. Hoppas hon klarade sig bra och är snart tillbaka.

Kanske onödigt konstaterande men tvivlar på att farbrorn i bilen vare sig får eller är så sugen på köra bil nåt mer.
Hoppas det inte resulterade i nåt allvarligt på tjejen.

Vill bara hälsa från Lona då hon inte är medlem här på forumet att hon mår relativt bra, lite problem med ena knät och ena axeln bara. När allt med bolag och sånt är löst så kommer hon ut och åker igen.:banana

Vad det gäller farbrorn som körde på henne så finns det säkert delade meningar om han borde få köra bil något mer, vi här hemma vad vi tycker om den saken i alla fall.

Vill bara hälsa från Lona då hon inte är medlem här på forumet att hon mår relativt bra, lite problem med ena knät och ena axeln bara. När allt med bolag och sånt är löst så kommer hon ut och åker igen.:banana

Vad det gäller farbrorn som körde på henne så finns det säkert delade meningar om han borde få köra bil något mer, vi här hemma vad vi tycker om den saken i alla fall.

Oj heter hon Lona? Hörde jag så fel, tyckte hon sa Carola. Isåfall ber jag om ursäkt att jag skrev fel!

Hoppas Bolaget tar tag i det och löser saken snabbt!

Ah synd att man jobbade idag... Sjukt fint! Någon som har lust att förklara vad som hände idag? Olycka? :(

Hoppas alla hade det gött idag iaf!

Tack för rundan! Hoppas det finns lite mer tid för mig att köra nästa gång. Förmodar att ni fick en fortsatt fin runda..

Vi ses!

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!