Samåkning/Grill SRW söndag 6/9

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
På söndag är det dags att wroomwroom på SRW igen. Svalan kommer ha sin bombastic-grill med sig så alla som är sugna på att grilla, både åkare och åskådare, är välkomna! Ta med eget att grilla eller kontakta svalan så kanske han fixar.

Såg att det var måååånga platser kvar i vit grupp, kom igen alla fardårar BOKA!

Dom som vill samåka dit, vi brukar träffas hos mig och kör sen motorväg ut förbi svedala. Brukar oftast stanna på Statoil i Svedala så vi kan möta upp folk där också.

Annars ses vi på SRW!

vem grillar korv till oss flaggisar då? vi kan ju inte lämna vår plikt utan får nöja oss med ett äpple :huvet .. tycker du kan köra runt om när du har tid och ge mig en grillad med johnnys senap :krama vi ses där om inte innan..

vem grillar korv till oss flaggisar då? vi kan ju inte lämna vår plikt utan får nöja oss med ett äpple :huvet .. tycker du kan köra runt om när du har tid och ge mig en grillad med johnnys senap :krama vi ses där om inte innan..
Om du har tur ligger det en banan i påsen istället och glöm inte chokladkakan! :yoparty

de finns 2 ställen som man kan få hemkörning på, de e' i bmw å i snabbvänstern.. svalan tar å kör utkörning för en 5a extra...

de finns 2 ställen som man kan få hemkörning på, de e' i bmw å i snabbvänstern.. svalan tar å kör utkörning för en 5a extra...

det ska jag lägga på minnet.. hemkörning gillar vi :tungan

Om du har tur ligger det en banan i påsen istället och glöm inte chokladkakan! :yoparty

ja det är faktiskt inte dumt det man får trots allt.. men frös ihjäl sist och äpplet hjälpte inte :) inte min kamrat heller.. men har spanat in gul grupp ordentligt nu iaf och längtar till den 25e på knudan :banana

Last edited:
ja det är faktiskt inte dumt det man får trots allt.. men frös ihjäl sist och äpplet hjälpte inte :) inte min kamrat heller.. men har spanat in gul grupp ordentligt nu iaf och längtar till den 25e på knudan :banana
Detta är nåt vi i DC-gruppen börjat med i år. Vi och föreningen vill visa vår uppskattning till er flaggisar. Det hade varit för svårt med korv så frukt, dricka och choklad är det bästa vi kan göra.

Detta är nåt vi i DC-gruppen börjat med i år. Vi och föreningen vill visa vår uppskattning till er flaggisar. Det hade varit för svårt med korv så frukt, dricka och choklad är det bästa vi kan göra.

Jag blev glatt överraskad när jag fick höra talas om chockladen o drickan! :)
Första gången för mig, fler flaggdagar är redan bokade för min del. Det va riktigt skoj o stå så nära banan.
Hoppas kunna se lite kurvtagning och bromsteknik tills jag köpt ny hoj och kan prova banan själv.

:tummenupp att ingen blev allvarligt skadad trots några avvåkningar.

Ska jag kasta korven på dig i förbi fart eller ska ja sikta på stängslet? :tummenupp

Om du är i god tid på SRW så kan du käka korv innan du går ut o flaggar. Vi brukar vara där fr 12. då har du 45-50 minuter att trycka i dig massa korv, glöm inte ta med egen korv bara. :tummenupp

:)

Jag sticker nog inte inom Malmö, men vi ses ju på SRW! Och grillmat står nu nedskrivet på inköpslistan. :tummenupp

Ska jag kasta korven på dig i förbi fart eller ska ja sikta på stängslet? :tummenupp

Om du är i god tid på SRW så kan du käka korv innan du går ut o flaggar. Vi brukar vara där fr 12. då har du 45-50 minuter att trycka i dig massa korv, glöm inte ta med egen korv bara. :tummenupp

:)

Där sa du nåt! man kanske ska komma innan, ( plus man slipper utkörningsavgiften på 5:- per korv, bara där tjänar man in en femtilapp. Och jag rekommenderar inte att du kastar korven genom stängslet på mig om du inte är snabb . jag kutar ikapp R6or :krama

Får jobba på ett rör men utrymme för korv me bröd samt lite senap Typ:Ala Stafettpinne som kan lämnas av instuktör på sista varvet innan nästa grupp går på

Jag blev glatt överraskad när jag fick höra talas om chockladen o drickan! :)
Första gången för mig, fler flaggdagar är redan bokade för min del. Det va riktigt skoj o stå så nära banan.
Hoppas kunna se lite kurvtagning och bromsteknik tills jag köpt ny hoj och kan prova banan själv.
Trevligt att höra att det uppskattades. :tummenupp
Det är jäkligt nyttigt att stå och studera bra spår från posteringarna.
:tummenupp att ingen blev allvarligt skadad trots några avvåkningar.
Det är inte ofta nån blir allvarligt skadad på banan, det är precis därför vi ska passa på att gazza skallen i bitar (eller nåt i den stilen) där och sen köra med marginal, hänsyn och omdöme i trafiken. Det värsta vi haft i år är ett brutet nyckelben och ett armbrott.

Får jobba på ett rör men utrymme för korv me bröd samt lite senap Typ:Ala Stafettpinne som kan lämnas av instuktör på sista varvet innan nästa grupp går på
Du är en riktig uppfinnarjocke! :hihi

Last edited:
Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti