Liten påminnelse SRW Söndag 11/7

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Körningarna i juli månad på SRW är från 12-16!

:tummenupp Folk är verkligen körkåta, endast platser kvar i vit grupp!! :tummenupp

Skoj som sören! Enligt väderrapporten ska det var sjukt varmt på söndag så ladda upp med VÄTSKA!

Ses på banan gott folk! :)

Var det någon som va svettig idag? Tyckte inte det var så speciellt varmt, eller vad säger ni?

:arsele :D:D:D

Körde du något idag då? :va var ju inte mycket man såg av dig sist :fakta

Nä, det blev inget för mig idag. Inte riktigt på topp för att köra så det blev bara åskådare. Var nyttigt att titta från läktaren iaf. Är du hel o kry?

Nä, det blev inget för mig idag. Inte riktigt på topp för att köra så det blev bara åskådare. Var nyttigt att titta från läktaren iaf. Är du hel o kry?

Haha.
Jo tack, jag sitter ihop i ett stycke men har satans ont i mina revben fortfarande :näsblod

haha, hade du kört hade du vetat hur svettigt det blev! men bara när man kom in, när man väl körde var det hur härligt som helst!

ahhaa jo ja kan tänka mig det, men valde att inte köra bakis. kommer fler bandagar. :tummenupp gick det bra för dig i vit grupp igår? :)

riktigt bra :D den gruppen är för mig! :D
tänker du köra på söndag? skulle inte blir så varmt då!

ville göra det men det var helt fullt i gul. :( så ja har bokat mig som flaggis istället så får ja lite poäng. hoppas kunna boka mig till den 25e. :) ja bryr mig inte så mycket om värmen utan mer att ja mådde illa. :tungan :D

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!