Samåkning Gävle/Sandviken 2011

Får hoppas på bra väder mot helgen då. Men jag vill ut och åka imorrn. Semester och allt. Då ska det ju åtminstone vara finväder. Nån mer...? :tummenupp

"Gatåkning är värdelöst, ja kör bara baaaaaana"

Men visst var det väl du och Jimpa86 som drog förbi mig och 2 andra när vi låg och slötuffade på Rexbovägen i lördags? Förresten, var tog den tredje av er vägen?

Jag håller mig från Borlänge. Jag är oskyldig.

Åfan, var nästan säker på att det var du. Men men, man kan ju ta fel ibland. Kom på att bakomvarande var nog en 954.

Vadan denna Borlängeskräck. Är du efterlyst där eller? ;)
Eller fick du flagg av mörkare karaktär på senaste knixen där borta? Hehe, kunde inte låta bli. :)

Last edited:
Åfan, var nästan säker på att det var du. Men men, man kan ju ta fel ibland. Kom på att bakomvarande var nog en 954.

Vadan denna Borlängeskräck. Är du efterlyst där eller? ;)
Eller fick du flagg av mörkare karaktär på senaste knixen där borta? Hehe, kunde inte låta bli. :)

Jaaa jag fick ju det.

Vi åkte Rexbovägen för ett tag sen, den var inte lika bra som jag kom ihåg.

Jaaa jag fick ju det.

Vi åkte Rexbovägen för ett tag sen, den var inte lika bra som jag kom ihåg.

Haha, ja där ser man. Du kanske skulle ta och satsa på Rookie 1000 eller vad det heter. Du verkar ju ha talang för det där.

Haha, ja där ser man. Du kanske skulle ta och satsa på Rookie 1000 eller vad det heter. Du verkar ju ha talang för det där.

Var du där i Borlänge? Rookie 1000 platsar jag inte i enligt varvtiderna på gelleråsen sist. Sen tar det för mycket tid pengar och engagemang. Gillar söderhamnsbanan, nära billigt och lättsamt.

Var du där i Borlänge? Rookie 1000 platsar jag inte i enligt varvtiderna på gelleråsen sist. Sen tar det för mycket tid pengar och engagemang. Gillar söderhamnsbanan, nära billigt och lättsamt.

Nä jag var aldrig dit, hade planerat det. Om du syftar på Knixen vill säga. Men som vanligt kom något annat ivägen. Hoppas kunna åka på Rörberg på mån eventuellt.
Ja, det drar väl iväg en aning pengamässigt att tävla kan jag tänka mig.

Kanske man skulle prova Söderhamnsbanan någon gång då. :)

Nä jag var aldrig dit, hade planerat det. Om du syftar på Knixen vill säga. Men som vanligt kom något annat ivägen. Hoppas kunna åka på Rörberg på mån eventuellt.
Ja, det drar väl iväg en aning pengamässigt att tävla kan jag tänka mig.

Kanske man skulle prova Söderhamnsbanan någon gång då. :)

Men hur visste du att jag blev svartflaggad då?

Ja kör 27:e, det är sista Söderhamn för året.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul