Samåkning Gävle/Sandviken 2011

de ska vi, aaah får stå ut till nästa sommar då, tält kallingar å tandborste kommer man långt på;) sj är jag inne på semestervecka 5 med denna och har en kvar;):yoparty

haha hade 10 månader i australien så kanske inte ska klaga, och jobbet där gav belöning med mc kort med pengarna ja tjänade samtidigt, ^^

kommer dra och hälsa på vänner i linköping nån gång i september om det är väder om nån joinar btw,

De lär nog inte gå så mycket fortare än så, vi åker småvägar till rättvik. Å tanke på den fina polisstyrkan som e inkallad till byn vore de dumt med annat.

kl 1300 från Hagaström statoil kör vi..
Runt 100 (eller va de 130? :P) är ju ganska lagomt på vägarna mellan torsång/borlänge och arkhyttan iaf, kanske får agera stoppkloss i slutet ändå..:rolleyes:

Vilken väg kör ni? blir det förbi hofors trakten eller svärdsjö? :)

Runt 100 (eller va de 130? :P) är ju ganska lagomt på vägarna mellan torsång/borlänge och arkhyttan iaf, kanske får agera stoppkloss i slutet ändå..:rolleyes:

Vilken väg kör ni? blir det förbi hofors trakten eller svärdsjö? :)

de var 11 först, men ändrat till kl 1300, hur vi tar oss till falun vet jag inte, men sen är de tydligen jag som bestämmer väg, funderar på andersbo över ingels in i rättvik, men vet inte än hur den vägen ser ut. du bor i hofors elle? kan pma mig ditt nummer så kan jag höra av mig om/när jag vet...

synd att man jobbar i veckan. men jag å en till tänkte dra på torsdag om de blir bra väder runt 15 tiden om någon är intreserad då:tummenupp

de var 11 först, men ändrat till kl 1300, hur vi tar oss till falun vet jag inte, men sen är de tydligen jag som bestämmer väg, funderar på andersbo över ingels in i rättvik, men vet inte än hur den vägen ser ut. du bor i hofors elle? kan pma mig ditt nummer så kan jag höra av mig om/när jag vet...

Jag och skruttiz tänkte träna på bakhjulsåka imorn. Bilprovningen i sanviken vid halv 5-5 tiden, ifall nån känner sig sugen att träna eller få lite hjälp/tips :)

Undrar om det var bakhjulsfantomen på Riks 80 från valbo mot Hagaström som cruisa förbi i idag...

Såg inge roligt alls ut... :D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...