Samåkning Gävle/Sandviken 2010

Ser ut att bli uppehåll imorgon (söndag), nån som vill ut o gasa en sväng?

Någon som är sugen på att ut och åka lite ikväll? Jag hittar inte så bra i Gävle

Tänkte åka från hofors runt 1, och vara i falun (eller i närheten:tungan) från runt halv 2-2.

Om ni är sugna att följa med så ring eller smsa, på 073-9058055 :)

Åka hoj ikväll, kan det vara en bra idé tror ni? :) Förresten, är det nån som vet om det är RR-körning på Rörberg ikväll?

Åka hoj ikväll, kan det vara en bra idé tror ni? :) Förresten, är det nån som vet om det är RR-körning på Rörberg ikväll?

Ta med ett gäng till Söderhamn för lite bankörning på Söndag. Stor bana o lite folk = gott om plats o ingen hets. Om man inte vill köra får man ju givetvis komma o titta. :)

Ta med ett gäng till Söderhamn för lite bankörning på Söndag. Stor bana o lite folk = gott om plats o ingen hets. Om man inte vill köra får man ju givetvis komma o titta. :)

Det KAN vara så att jag är lite :trött efter lördagens :fyllisar. I dagsläget verkar söndagen dessutom bjuda på regn, men om läget förändras på väderleksfronten får jag ta mig en allvarlig funderare på att bara bli aningens, pyttelite, onykter så att jag kan :hojraket.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT