Samåkning för 125cc i Göteborg

Jag fick inte brev från polisen, Joel fick. Fast man vet aldrig, Mark o Farbrorn kanske har fått tag på honom med :gnissla

Massuppfittade Krillans inlägg, trode han skämtade om att du åkte dit med cider, läste väl lite för snabbt :) :rolleyes:

Någon som e sugen på gruppkörning till arendal imon så vi e där vid 12?

GP-samling 11.30
1 Joel om vi e flera:yoparty

Vi tar de i tråden innan vi åker dit, tiden gäller ej längre!!

Hur många ska med?

Jag, Krillan, Tapper senare,

Zarrell? Nisse? Emil kanske?:)

Vi tar de i tråden innan vi åker dit, tiden gäller ej längre!!

Hur många ska med?

Jag, Krillan, Tapper senare,

Zarrell? Nisse? Emil kanske?:)

Hmmm, ska ju på grillfesten sen så det blir väl i så fall en tur innan det och sen dra direkt dit, för jag orkar inte åka hem emellan.

Ingen som är vaken än? Hur blir det idag?

OT
Hade världens märkligaste dröm inatt. Drömmde att jag kom med hojen till Emil (Limez). Helt plötsligt kommer Emil ut ur sitt hus, full som fan och efter honom alla hans vänner (kanske var Zarrell bland dem oxå:gnissla ). Dem börjar försöka ta mina nycklar o min jacka o sh-tröja. Helt plötsligt förvandlas min hoj till en aoutomatväxlad limousine:3freak med en styrradie lika stor som en sporthoj.

Emil och hans vänner (med Zarrell?) är så fulla att dem är som zombies, jävligt slöa men grymmt jobbiga. Till slut lyckas jag slänga in min kära jacka och sh-träja i limousinen, starta den och köra iväg, men styrningen är ju sådär på den:3freak

Denna gången tog ni mig inte, fyllezombies:yoparty

Last edited:
Ingen som är vaken än? Hur blir det idag?

OT
Hade världens märkligaste dröm inatt. Drömmde att jag kom med hojen till Emil (Limez). Helt plötsligt kommer Emil ut ur sitt hus, full som fan och efter honom alla hans vänner (kanske var Zarrell bland dem oxå:gnissla ). Dem börjar försöka ta mina nycklar o min jacka o sh-tröja. Helt plötsligt förvandlas min hoj till en aoutomatväxlad limousine:3freak med en styrradie lika stor som en sporthoj.

Emil och hans vänner (med Zarrell?) är så fulla att dem är som zombies, jävligt slöa men grymmt jobbiga. Till slut lyckas jag slänga in min kära jacka och sh-träja i limousinen, starta den och köra iväg, men styrningen är ju sådär på den:3freak

Denna gången tog ni mig inte, fyllezombies:yoparty

hahahah

verkligheten brukar spegla sej även i drömmarna va?;)

Ja, nästa faktiskt för att, jag var ju med om detta igår. Ja, om man räknar bort att Emil och 100 fyllerkompisar kom ut ur huset;) Och att hojen förvandlades till en limousine. Det hade iof varit ganska skönt då det började hagla när jag var vid freeport:gnissla

Scandinavium 15:00
Klockan 3 alltså, alla är välkomna men det blir väl mest körning som gynnar oss med motard/cross/enduro hojar :yoparty

Nu vakna ja :tummenupp:) :gnissla

Hur många ska till grillfesten!?

jag luktar tändvätska och rök.... men pappa blev glad över tomatsoppan jag gjorde åt han iaf XD

Hahaha, klockrent!

Askul fest :yoparty Förutom att Grön-x blev så packad att han inte visste vart han bodde så tjejerna fick åka runt i Frölunda med honom och leta. Synd om hans hund som var med.

Hoppas att Paser får ligga ikväll, han fick lite hångel i Liggos säng iallfall :) :D :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT