Samåkning för 125cc i Göteborg

Fan Ta Dig :huvet

Emil suger, bokstavligt talat :arsele

Vafan! Nödvändigt att göra en GIF. när jag inte vet hur man gör en och kan göra ett motanfall!!! :mad:

:D :) :rolleyes: :tummenupp

Har hittat de tre officiella låtarna för "Down in Kungsbacka"-rundorna :D

I come from a land down under
[YOUTUBE-ID]DNT7uZf7lew[/YOUTUBE-ID]

I fell in to a burning ring of fire
I went down,down,down
and the flames went higher.
[YOUTUBE-ID]Y2iv_E-Fn9E[/YOUTUBE-ID]

Down in the tunnels, trying to make it pay
[YOUTUBE-ID]HrjBddCTCmk[/YOUTUBE-ID]

:D :D :D :yoparty :tummenupp

Last edited:
Lägger upp en film med Downsnack :tummenupp :D :)

[YOUTUBE-ID]r5YYIvbpRO0[/YOUTUBE-ID]

flå´t Krillan :rolleyes:

Last edited:
Lite fler mer Snygga bilder istället :yoparty

bikerzarrellpic1zoomcrovo7.png
limeztrorhanrsjvlatuffvdd9.png

varbergsfstning1kk8.png

Just de, jag kan inte haka då jag ska byta kolv typ snart och vågar mig inte på längre körningar, småbus kan däremot tänka mig...

Fan jag ville ju se K7:an :(

Joel, vi kan flytta in i Limez källare, där finns det gott om plats och även ett kök:D men dock så brukar han ha vilda emo-fester:gnissla

Passar väl bra? Denna tråden börjar bli emo tråden nu asså, tror inte någon alls inte har något att klaga på:D Tror jag ska gå ner o boxa lite på Dtn snart:huvet

Men gud vad fint väder det är :)

MR.duDe bangade dagens utflykt, han ska övningsköra med sin far till Torslanda och kolla på Go-cart:mad: . Så jag får åka bakpå Zarrell igen :huvet :) :D

Men till Varberg ska det nog bära av, runt 18:30 senast hoppas jag :tummenupp

Ah fy fan vad lång runda det blev, upp förbi kungälv och skit, hade velat dra tidigare men jag hittade ju fan inte hem, kändes som man var in the middle of nowhere, bara massa bondgårdar och landsvägar. Aja kul att man träffade paser och alla sporthojs åkare på gp i alla fall :rolleyes:

Ah fy fan vad lång runda det blev, upp förbi kungälv och skit, hade velat dra tidigare men jag hittade ju fan inte hem, kändes som man var in the middle of nowhere, bara massa bondgårdar och landsvägar. Aja kul att man träffade paser och alla sporthojs åkare på gp i alla fall :rolleyes:

Och jag fick inte följa med :mad:
:rolleyes:

Vill ha min egen hoj fixad NU!!! :mad: :huvet :näsblod

:) :tummenupp

hahaha han tog oss på en rejäl tur =P men han va rätt schysst den gubben :tummenupp
när kom du hem ?

hahaha han tog oss på en rejäl tur =P men han va rätt schysst den gubben :tummenupp
när kom du hem ?

Ha ha ja, va fan, var vi inte på väg tillbaka tänkte jag efter vi kört ett bra tag. Och när jag såg skylten "Göteborg 42" och vi svängde av mot uddevalla blev jag nervös :gnissla

Vet inte när jag kom hem, körde mot göteborg och svängde av mot centrum. Sen stod jag vid Heden och skulle ta en korv då hela sporthoj gänget körde förbi, så jag drog upp till götaplatsen o sa hej. Paser bara: Jaha han den äldre gubben, skulle han hänga på oss? Han försvann ju efter första korsningen. :gnissla
Dom hade tydligen väntat lite på oss vid säve men märkt att vi inte kom, sen hade vi inte hunnit ikapp ändå för han sa att dom typ snittade 200 senare :D

Aja kul med en tur ändå, även om det blev lite kallt :näsblod Imorgon blir det åka igen, fast lite tråkigare omständigheter :rolleyes:

Ha ha ja, va fan, var vi inte på väg tillbaka tänkte jag efter vi kört ett bra tag. Och när jag såg skylten "Göteborg 42" och vi svängde av mot uddevalla blev jag nervös :gnissla

Vet inte när jag kom hem, körde mot göteborg och svängde av mot centrum. Sen stod jag vid Heden och skulle ta en korv då hela sporthoj gänget körde förbi, så jag drog upp till götaplatsen o sa hej. Paser bara: Jaha han den äldre gubben, skulle han hänga på oss? Han försvann ju efter första korsningen. :gnissla
Dom hade tydligen väntat lite på oss vid säve men märkt att vi inte kom, sen hade vi inte hunnit ikapp ändå för han sa att dom typ snittade 200 senare :D

Aja kul med en tur ändå, även om det blev lite kallt :näsblod Imorgon blev det åka igen, fast lite tråkigare omständigheter :rolleyes:

haha aa jag blev oxå lite nervös när jag inte visste vart vi va..
men de blir säkert bättre nästa gång med lite mer bensin i tanken iaf :tummenupp
ja.. va ska man ha på sig?

its fakking black everywhere;)

its called night :näsblod

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden