Samåkning för 125cc i Göteborg

Haha hur gjorde du ? av ilska ? :yoparty har slagit sönder några klubbor..
och det var inte av att jag slog i nån sten eller nåt :gnissla :tuttar

Slog ner den i marken så pang flög huvudet av :) det var faktiskt inte meningen men det e bara gött. ska köpa nytt järnset ändå :yoparty

jag övningskörde =P har uppkörning 28 april....... besiktning på tisdag =P så jag körde liiiite olagligt men lite risktagande skadar ju aldrig.. va tvungen o ta vara på det goa vädret.. såg faktist massor med andra hojar. men då min handledare väger 115 kg och jag 80 så låg vi på cirka 50 kg övervikt för mcn så de gick inte fortare än 120. de e ju inte första gången jag kör precis zarell.. har ju kört innan fast inte in till stan.. och måste nog ändra till 160 MÄTARFART istället.. =P är nog inte så fort i verkligheten :rolleyes:
Näh näh ok. Tyckte bara att man med en hoj som skulle göra 160 borde kunna hänga på de flesta inne i stan :D

He he jag läste också det =P

Näh näh ok. Tyckte bara att man med en hoj som skulle göra 160 borde kunna hänga på de flesta inne i stan :D

i stan ja =P men de va inte där jag såg andra hojar.. såg dom på motorvägen .. den spm går från älvsborgsbron förbi honda o yamaha center o sen in på e6:an

i stan ja =P men de va inte där jag såg andra hojar.. såg dom på motorvägen .. den spm går från älvsborgsbron förbi honda o yamaha center o sen in på e6:an

Aha ok. Är i alla fall lite avundsjuk. Lyckades bara trixa runt lite utanför huset med min monkeybike idag. Måste fan få min xr125 fixad snart innan jag dör av abstinens.

Last edited:
ah vad kul, då ska vi läsa hur du viker ut dig i gp. Är det i sektionen där ungdomar får skicka in och fråga en doktor/kurator angående sina sex besvär?

Haha, säg inte att det är det där graffiti-flaxet attityd i gp som du har skrivit till:rofl Folk som skriver artiklar där är ju helt blåsta i huvudet för det mesta, med rubriker som "Vi måste fixa alla krigen" (nähä, kom du på det alldeles själv, och hur hade du tnnkt genomföra det då?) det där är bara ett exempel, så det är nu dags att mönstret bryts och rätt person för det måste ju vara du, LinusTapper.

Fast det kanske inte var en attitydartikel jag drog som exempel, kanske var en av dem där bebisarna som kallar sig för "graffiti-reporter":va

Btw, vad är det mellan dig och mackan89, t4pp3r? Har han snott din tjej, eller?:va

Haha, säg inte att det är det där graffiti-flaxet attityd i gp som du har skrivit till:rofl Folk som skriver artiklar där är ju helt blåsta i huvudet för det mesta, med rubriker som "Vi måste fixa alla krigen" (nähä, kom du på det alldeles själv, och hur hade du tnnkt genomföra det då?) det där är bara ett exempel, så det är nu dags att mönstret bryts och rätt person för det måste ju vara du, LinusTapper.

Fast det kanske inte var en attitydartikel jag drog som exempel, kanske var en av dem där bebisarna som kallar sig för "graffiti-reporter":va

Btw, vad är det mellan dig och mackan89, t4pp3r? Har han snott din tjej, eller?:va

är inget frivilligt med gp. vi skrev debattartiklar i skolan och skulle skicka in till gps "tävling" dom har varje år som heter ung debatt. och min blev tydligen bra.

och ja du:D mackan är en rolig snubbe. började på moppenet. sen börja han typ bråka med min kompis. och på den vägen är det. har misstänkt att likheten är för stor men har inte haft några bevis om inte frågat. men när han la upp bilden på sin jävla moppe kunde jag inte låta bli:D sen blev han bitter och började skriva lite överallt att min hoj va ful:( så va ska man göra lixom. blev ju ledsen i ögat. har gått till psykolog å grejer.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing