Samåkning för 125cc i Göteborg

Aa jo, med tanke på att jag vart nära att klippa 2 bilar i kurvor så e d klart att även jag håller inne på gasen (jag måste gå en kurvtekniks-kurs:gnissla )
Men jag var bara tvungen att skriva kärring-kommentaren pga alla gånger du kallat mig kärring:FU O eftersom du aldrig vågar visa dina brister så var det här enda chansen:arsele

1. Stok3n, Framtidsgymnasiet EL.
2. GaJoL, Fässbergsgymnasiet EL.
3. tappermannen, Polhemsgymnasiet teknig industriell design.
4. Zarrell, Aranäsgymnasiet IB
5. Krillan_18, Cybergymnasiet, Sveriges bästa skola:tummenupp.. not!!! asbra lärare, fullt med fjortisar, skrikande förvuxta bebisar som spelar hög dunkmusik ut mobilen, fyfan vilken jävla skola man valde:huvet :mad: :död :rolleyes: :tungan

Genom innebandyn på ett eller annat sätt.:rolleyes:

krillan tha fjorthunter. go for it dude:tummenupp

E du också ett Zorrofreak elle?

1. Stok3n, Framtidsgymnasiet EL.
2. GaJoL, Fässbergsgymnasiet EL.
3. tappermannen, Polhemsgymnasiet teknig industriell design.
4. Zarrell, Aranäsgymnasiet IB
5. Krillan_18, Cybergymnasiet
6. __Joel__ AsperoIdrottsgymnasie. Samhäll Ekonomi (Ska välja till Diplomerad ekonom också)

Jo, vi gjorde nån tillsammans, men det var lääängesen:tungan

Angående zorro, blir det nån motard av din dubbmoppe eller?

Okaj då har jag antaligen sett den :D

Jag vette fan asså, funderar på att byta drev och börja småköra lite enduro när innebandyn lägger ner..

Last edited:
Frågan är om man skall hårdsatsa på motardkitt, eller köra på ett par endurodäck..Palla ha "enduromotard" som jag har nu:näsblod

jag vette fan vad jag ska förnästa däck.. Kanske blir lite mer vägganpassat men de tror jag inte.. inte om jag börjar köra i endurospår...

hur fan orkar ni sitta å kolla på sån skit?:D är kanske en sak som e rolig i en 9 min lång film....

Det finns en tanke bakom varför vi sitter bänkade framför Sagan om Ringen parodier på YouTube.
Ett gott skratt förlänger livet, vilket gör att man hinner med mer hoj åkning:yoparty(innan man dör :va)

Det finns en tanke bakom varför vi sitter bänkade framför Sagan om Ringen parodier på YouTube.
Ett gott skratt förlänger livet, vilket gör att man hinner med mer hoj åkning:yoparty(innan man dör :va)

så kan man ju oxå tänka. men mitt liv ska sluta på en mc ändå så det spelar ingen roll om jag hinner med ett år extra lr två. å sen leva i hundra år och sitta och ruttna på ett äldreboende är inget för mej.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...