Samåkning för 125cc i Göteborg

Vad har mitt sexliv med denhär tråden att göra?:va
Vadå sexliv, han kan ju ha menat, hur går det med brudarna "som kompissar":mattias.

Va tycker ni om mitt nya rör??? XD
expansionskammaren ska lackas om imorn
ska fixa så att de blir lite tjockare där dämparen möter expansionskammaren men de får bli ett annat projekt =)
första bilden e på mitt gammla rör

Ha ha, nice:D , blir det rätt storlek med expansions kammare och så då, så du inte tappar effekt...
_________

Det e väl skit samma om det blir massa OT skitsnacka, håller tråden vid liv i alla fall :D

Ha ha, nice:D , blir det rätt storlek med expansions kammare och så då, så du inte tappar effekt...

expansionskammaren är inte pillad på.. dämparen är lite längre så röret i sig har blitt längre med det har bara gett mig positiva saker än så länge =) den gör 155 på mätaren nu vilket kanske är 140 - 145 lr nåt.. har fett mkt bättre grunddrag + att den låter så otroligt mkt skönare än den gjort förut!

Vadå sexliv, han kan ju ha menat, hur går det med brudarna "som kompissar":mattias.

_________

Det e väl skit samma om det blir massa OT skitsnacka, håller tråden vid liv i alla fall :D

hälvete va stor i korken du har blivit då;)

det är lite kallt på liggafronten för tillfället. sj då... hur går detmed småbrudarna?;)

jaha, så länge höll det innan snacket gick igång igen:rolleyes:

Nä, jag är inte bitter, det är ju klart, går ju ändå inte dra ihop samåkningar nu så vad förväntade jag mig:) :crash

Precis så menade jag :) :rolleyes:

Edit:

För att vara lite hoj relaterad...

Hur ser det ut inför nästa säsong då? Vad har ni planerat att göra / köpa ;) ?

Last edited:

Edit:

trampcykla såklart. du då? sluta snacka och aggera snart? börjar bli dags att skaffa hoj.

Edit:

Redan gjort några av inköpen för 2009....

maserati_mc12_xx_edo2.jpg

wrm13.jpg

front.jpg

trampcykla såklart. du då? sluta snacka och aggera snart? börjar bli dags att skaffa hoj.

Jo, det tycker jag med...

sparar sparar och väntar på försäkringspengar... Men har ingen aning om hur mkt, så jag kan inte spekulera i vad jag kommer köpa.

Men förhoppningsvis så kommer jag att ha nått bättre att komma med i vår än bara massa skitsnack :gnissla ...

Jo, det tycker jag med...

sparar sparar och väntar på försäkringspengar... Men har ingen aning om hur mkt, så jag kan inte spekulera i vad jag kommer köpa.

Men förhoppningsvis så kommer jag att ha nått bättre att komma med i vår än bara massa skitsnack :gnissla ...

försäkringspengar för vad?

har du körkort än? hur gammal är du?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma