Samåkning för 125cc i Göteborg

En liten berättelse om en händelse som slutade mindre lyckligt :gråta

Det hela började med att en polare ringde mig.
K-Tjenare
J- Hallå dööh
K va göru?
J Degar, sj då
K inget, du är på att lira fotboll elle med några?
J Visst plastet elle?
K yepp klockan 18
J Ok ses där *klick*

Fan va gött, komma ut i det goa vädret tänker man. Går ner till garaget, slänger på fotbollsskorna och tar ut hojen ur garaget. FAN va fin hon e, nytvättad så det blänker i solljuset. Mobilen ligger i strumpan då jag kör i shorts och t-shirt, FAN va ouwlaw jag e :yoparty. Slänger i 1:an och kör upp för backen. Sedan 2:an, 3.an. Nu går det snabbt asså. Vinden blåser i håret. Kmr förbi frejaplan och en långraksträcka innan målet.
Ligger på 3:an och degar, men vad ser jag! Två :tuttar med blont hår och lite småfjortisaktiga i 15-16 år. :) Perfekta åldern:yoparty
Nu jävlar tänker jag, och drar upp på bakan, liggger där i 5 meter. NUJVÄLAR NU GÅR DET ÅT HELVETE. Drar bakfötterna och landar på assfalten med hojen framför mig och glider på fotbollsdobbarna, dock glider jag och PANG. Då glider man där på röven tills man stannar och hojen glider vidare lite. Mobilen ramla ur strumpan och låg bredvid hojen.
-Kuken också säger jag, tyvärr lite för högt då tjejerna som redan då fnittrade började skratta.

Där satt jag och skämdes medan tjejerna gick vidare. Reser hojen och det är la repor lite här och där:huvet men mest röven, foten och självförtroendet som skadades.

Här får ni lite bilder att beskåda.
1. axel
2. lår
3. fot

Ps, det blev inget :ligga heller :huvet
:hihi
Hela denna historian utspelas på en trampcykel

Bifogat

• 1.JPG
    1.JPG
    48 KB · Visningar: 32
  • 2.JPG
    2.JPG
    86 KB · Visningar: 34
  • 3.JPG
    3.JPG
    44.9 KB · Visningar: 34
En liten berättelse om en händelse som slutade mindre lyckligt :gråta

Det hela började med att en polare ringde mig.
K-Tjenare
J- Hallå dööh
K va göru?
J Degar, sj då
K inget, du är på att lira fotboll elle med några?
J Visst plastet elle?
K yepp klockan 18
J Ok ses där *klick*

Fan va gött, komma ut i det goa vädret tänker man. Går ner till garaget, slänger på fotbollsskorna och tar ut hojen ur garaget. FAN va fin hon e, nytvättad så det blänker i solljuset. Mobilen ligger i strumpan då jag kör i shorts och t-shirt, FAN va ouwlaw jag e :yoparty. Slänger i 1:an och kör upp för backen. Sedan 2:an, 3.an. Nu går det snabbt asså. Vinden blåser i håret. Kmr förbi frejaplan och en långraksträcka innan målet.
Ligger på 3:an och degar, men vad ser jag! Två :tuttar med blont hår och lite småfjortisaktiga i 15-16 år. :) Perfekta åldern:yoparty
Nu jävlar tänker jag, och drar upp på bakan, liggger där i 5 meter. NUJVÄLAR NU GÅR DET ÅT HELVETE. Drar bakfötterna och landar på assfalten med hojen framför mig och glider på fotbollsdobbarna, dock glider jag och PANG. Då glider man där på röven tills man stannar och hojen glider vidare lite. Mobilen ramla ur strumpan och låg bredvid hojen.
-Kuken också säger jag, tyvärr lite för högt då tjejerna som redan då fnittrade började skratta.

Där satt jag och skämdes medan tjejerna gick vidare. Reser hojen och det är la repor lite här och där:huvet men mest röven, foten och självförtroendet som skadades.

Här får ni lite bilder att beskåda.
1. axel
2. lår
3. fot

Ps, det blev inget :ligga heller :huvet
:hihi
Hela denna historian utspelas på en trampcykel

kollade bilderan först och började läsa. aja han klara sej bra tänkte jag.

sen när jag läste trampcykel så funderade jag på hur i hela helvete du lyckades skada dej så in åt helvete på en trampcykel:D

jävla klantskalle:rofl

kollade bilderan först och började läsa. aja han klara sej bra tänkte jag.

sen när jag läste trampcykel så funderade jag på hur i hela helvete du lyckades skada dej så in åt helvete på en trampcykel:D

jävla klantskalle:rofl

jag hade ju farten uppe, gick minst 30 km/h,:skrämd nästan 40 asså. Du vet ju hur man vill va tuff när damer kmr:huvet. jag landade ju på röven efter jag glidit på fotbollsdobbarna:D

:rolleyes:

Last edited:
Zarrell vurpade och bröt/spräckte tummen + skadat knä. Ska in och röntgas imorgon tydligen.

Lite läskigt.

Zarrell vurpade och bröt/spräckte tummen + skadat knä. Ska in och röntgas imorgon tydligen.

Lite läskigt.

Han bröt den nog inte iom han kunde röra den :gnissla Men vi får se när han har varit på sjukan. Knäet var det väl inget fel på förutom att det gjorde ont? Eller?

vilken tur att ni underrättar hela sverige så dom kan skicka choklad och blommor åt lilla wille.

och det var tydligen illa. han ligger på operationsbordet nu tror jag. hans telefon är avstängd.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT