Samåkning för 125cc i Göteborg

skroten skall användas. orka åka runt å va rädd om grejerna...

phett. jag börjar 2an nu...

edit: linus tapper heter jag oxå:tummenupp

Jag känner också Rasmus A. och Peter som börjar samhäll på polhem nu. 1:an.. jag frågar bror senare om han vet vem du e :P

Jag känner också Rasmus A. och Peter som börjar samhäll på polhem nu. 1:an.. jag frågar bror senare om han vet vem du e :P

tveksamt. har inte ens tänkt på honom i skolan:P kan inte ens minnas att jag sett honom:D

jag har ingen koll på dom nya. förutom att de va sjuhundrafemtielva moppefuckon och en jävla massa 125or på parkeringen när jag kom imorse...

bland annat en mito som såg ut att ha glömt sin jacka på sadeln...

tveksamt. har inte ens tänkt på honom i skolan:P kan inte ens minnas att jag sett honom:D

jag har ingen koll på dom nya. förutom att de va sjuhundrafemtielva moppefuckon och en jävla massa 125or på parkeringen när jag kom imorse...

bland annat en mito som såg ut att ha glömt sin jacka på sadeln...

Hela polhem e en jäffla fuckoskola.. :arsele

Fan, nu slutar vid med vem går vad diskutionen och sticker ut å kör! Blev inte mycket denna helgen heller?

Fan, nu slutar vid med vem går vad diskutionen och sticker ut å kör! Blev inte mycket denna helgen heller?

joho du de har blivit massor. börjar nästan tröttna på polaren med sitt nytagna Abegr och hoj som ringer och tjötar hela tiden. han borde vara här vilken minut som helst föresten. vet inte vart vi drar men slå en pling så kanske vi kan mötas nånstans...

Håller med, men det är ju nån här som hellre vill djävlas med folk än att dra ut och köra (inga namn nämnda).
Synd annars att denna helgen har gått bort, har ju varit fint väder men tyvärr rätt blåsigt.
Men men, blev ju en skön tur runt Lyngnern i Fredags iaf:tuttar

Håller med, men det är ju nån här som hellre vill djävlas med folk än att dra ut och köra (inga namn nämnda).
Synd annars att denna helgen har gått bort, har ju varit fint väder men tyvärr rätt blåsigt.
Men men, blev ju en skön tur runt Lyngnern i Fredags iaf:tuttar

whoooot?? du syftar itne på mej hoppas jag? och fy fan de e inte skoj å köra när de blåser såhär. har varit på hornbach och shopat lite nu precis och man ligger å spänner sej till max i typ 80 å bara vill komma hem.

jag är på ;) säg bara tid och vart vi ska samlas!

edit: är ute nu, finns på 0732092732!

Fan, det sket sig idag, dô:gnissla
Vi får försöka igen nästan helg om det blir fint, kan från fredag(ledig då:banana) till söndag:yoparty
Hoppas att vi kan bli ett par stycken, men det verkar ju som att folk har börjat gå i ide.

meeeh. ni jävla nötter på sporthoj e så tråkiga. det är tråkit å köra landsväg.....

jag å nisse ska nog ut å slanga nån dag. ni kan ju komma å tjöta skit å ev avsluta med en liten tur. *host* vi behöver kameramän:D

meeeh. ni jävla nötter på sporthoj e så tråkiga. det är tråkit å köra landsväg.....

jag å nisse ska nog ut å slanga nån dag. ni kan ju komma å tjöta skit å ev avsluta med en liten tur. *host* vi behöver kameramän:D

Positiva Linus är i farten igen:rolleyes:
Landsväg e kul, jo, men det beror ju på vilken sträcka man kör, som Lyngnern tex:yoparty Fast då har jag ju inte kört så många mer sträckor än den:rolleyes:

Men jag kan agera kameraman om det skulle behövas:corn

Positiva Linus är i farten igen:rolleyes:
Landsväg e kul, jo, men det beror ju på vilken sträcka man kör, som Lyngnern tex:yoparty Fast då har jag ju inte kört så många mer sträckor än den:rolleyes:

Men jag kan agera kameraman om det skulle behövas:corn

nä du ska oxå slanga. åsså ska du få så mkt spö på motardbanan:D

å vadå jag är i farten igen? jag har fan kört 200 mil lr nåt sen vi körde:yoparty

har bara legat hemma å vart sjuk ett par dagar... men landsväg e inte kul. okej, vägen mellan kärna och korningen till marstrandsvägen e rolig. men för å komma dit e fan dötrist. fan inte värt att åka dit typ.

btw. vilken reaktionsförmåga man har när man är sjuk:nösblo

nä du ska oxå slanga. åsså ska du få så mkt spö på motardbanan:D

å vadå jag är i farten igen? jag har fan kört 200 mil lr nåt sen vi körde:yoparty

har bara legat hemma å vart sjuk ett par dagar... men landsväg e inte kul. okej, vägen mellan kärna och korningen till marstrandsvägen e rolig. men för å komma dit e fan dötrist. fan inte värt att åka dit typ.

btw. vilken reaktionsförmåga man har när man är sjuk:nösblo

Klart som fan att jag kommer får mycket spö på banan då jag aldrig har kört bana...
Klart att även jag skall försöka slanga lite.

När, dag o tid?

Klart som fan att jag kommer får mycket spö på banan då jag aldrig har kört bana...
Klart att även jag skall försöka slanga lite.

När, dag o tid?

du har 525cc mer än mej:7peta.

jag vet inte ens om jag nånsin kommer bli frisk från denna jävla förkylningen:huvet men när jag är frisk så kör vi...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman