Samåkning Bollnäs-trakten??

Japp då hade man klarat av årets första resa =) var en sväng igår i de härliga vädret =) tänkre glida ut lite idag med men man får väl ta de piano för allt grus inte VV har tagit upp efter sig! Hoppas på få se lite hojar iår ute på i Bollnäs trakten!!! Rock ON!!

Tog en tripp på 18 mil i helgen, vägen vid mellan Kilafors -Hällbo var bra, lite grus i kanterna på vissa ställen.

Låter som det blir ett gäng som ska ner till Gävle på cruising på Lördag. Har inte hört nåt om tid å plats, men jag kan återkomma med det :tummenupp

ja kommer upp helgen den 25-26 juli o hälsar på några polare e de bra väder åker ja nog hoj upp så håll koll efter en silver svart R1 o vinka in mig isåfall! ja e på för allt bus ;)

gaah!! Måste ha e ny hoj nu!! Någon som ska sälja ?? =) undra om apoteket har plåster imot suget för hojåkning ;)

jaha vart har alla tagit vägen nu då??? någon som är sugen på åkning i veckan lr lägre trip nästa helg??

jaha vart har alla tagit vägen nu då??? någon som är sugen på åkning i veckan lr lägre trip nästa helg??

Nästa helg blir de till o trippa runt i Kilafors på Rockweekend. :yoparty :fyllisar

Annars är vi några stycken från Söderhamnstrakten som kör lite, så lite samåkning lär de väl bli.

evil: va e de med dig?? UTANFÖR o kollar?? där kan vi snacka feglir ;) Kul då kanske vi ses på vägen borås ligger precis 10 mil söder från mig! va har du för färg på bågen? o har du kvar k6'an?

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!