Samåkning bandagar

withberg

Medlem
Gick med
29 Jul 2012
Hoj
GSXR 750 -01, GSXR 600 -02
Tänkte att det kanske vore bra med en tråd för alla olika bandagar, där man kan önska/söka partners att samåka med till banan. Då det iaf för mig är svårt att kunna transportera hojen till bandagar, samt att det inte är särskilt smidigt att åka med hojen varje gång man ska åka bana.

Har själv inget spikat schema för sommaren, pga transportproblem. Men är det någon som skulle vilja dela på kostnaderna någon speciell bandag (kör helst minst 2 dagar) så är jag troligtvis på.

Någon från Stockholmsområdet som skall ner till Mantorp med Team-Trackday 26-29 Juni? och ev har plats över

En till som söker samåkning till bandagar från Stockholm. Har bokat några dagar och hoppas på att det löser sig på något sätt, annars blir det att rulla långt på cykeln.. :3freak
Har so far bokat:
- Gotland Ring 6-8 juni (Actionpics), enkelt att åka till färjan men sällskap är alltid trevligt.
- Gelleråsen 10-11 juli (Actionpics)
- Kemora 14-17 juli (SMC)

Är även sugen på Anderstorp 30 maj-1 juni med Team Trakday om transport går att ordna.:Bugar

En till som söker samåkning till bandagar från Stockholm. Har bokat några dagar och hoppas på att det löser sig på något sätt, annars blir det att rulla långt på cykeln.. :3freak
Har so far bokat:
- Gotland Ring 6-8 juni (Actionpics), enkelt att åka till färjan men sällskap är alltid trevligt.
- Gelleråsen 10-11 juli (Actionpics)
- Kemora 14-17 juli (SMC)

Är även sugen på Anderstorp 30 maj-1 juni med Team Trakday om transport går att ordna.:Bugar

Om du vill så går det att boka tillsammans med Bactor MC på Gotland Ring med AP, 500kr för transporten. Har själv bokat min transport där.

hej på er alla jag skulle villja börja köra bana men jag har ingen banhoj därimot har jag en 850 sedan årsmodell 94 som jag kan bytta till banhoj med om det är någon som är intreserad:yoparty

Last edited:
hej på er alla jag skulle villja börja köra bana men jag har ingen banhoj därimot har jag en 850 sedan årsmodell 94 som jag kan bytta till banhoj med om det är någon som är intreserad:yoparty

Du har ju förfan en Gixxer. Vad fan ska du med en Tusing, om du inte ska köra på bana? Kom in i matchen. :D
Är du rädd om den, köp billiga kina-kåpor, finns på ebay

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...