Samåkare..

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
SV650S och GSX-R400
Tja alla!!
No thanks to the shitty weather :mad:

Finns de nån existerande fast grupp med åkare som liksom är ute då o då som man kan ingå i?

Hur som helst efter en tids hojåkande så har ja kommit fram till att de är jävligt trist att åka själv :( *duh*
Så ja söker samåkare.
Gärna i eller i närheten av Stockholm då..

Hörs // Kenta

klubbar

Det finns många klubbar som är åksågna så det är bara att gå med i en

typ:
norromstan sunshine,roslagsraketer
istan rapido
söderomstan mck huddinge,södertälje mck

+många flera av olika typer av clubbar och åkdon...

/eg

Bor själv i Upplands Väsby, alltså norr om stan.
Är dock inte med i ngn grupp, men det kanske kommer. Men jag är inte sen att hänga på ut o åka om det passar tidsmässigt och vädermässigt!

Hur kommer man förövrigt i kontakt med "klubbarna"??

/Niklas

SunShine i Arlanda brukar ha allmän åkning på Tisdagar, start vid deras klubblokal.

Kenta skrev:
Tja alla!!
No thanks to the shitty weather :mad:

Finns de nån existerande fast grupp med åkare som liksom är ute då o då som man kan ingå i?

Hur som helst efter en tids hojåkande så har ja kommit fram till att de är jävligt trist att åka själv :( *duh*
Så ja söker samåkare.
Gärna i eller i närheten av Stockholm då..

Hörs // Kenta

Pm:a ifall du kommer till solsidan av Sverige. Kul att se att det finns fler lillgixxers där ute! :tummenupp

Ja bor i Liljeholmen. Allså bara över bron från Hornstull.
Men ja hänger inte upp mig så mycke på var my comrades bor. Bara man har nån att åka me liksom =)

Onsdagar är ju en hit. Dra till Donken, Sveav. eller B-stugan. Där brukar det alltid finnas nån som ska ut på en sväng. Annars är det som Jonne säger... Det brukar komma upp trådar om "samåkning". Bara att hålla utkik.
Rykten om 17 grader varmt på onsdag gör att jag funderar starkt att dra till "stugan" för att sniffa lite 2t-rök!

/Fröken "2t-rök före brandrök"

watson skrev:
Onsdagar är ju en hit. Dra till Donken, Sveav. eller B-stugan. Där brukar det alltid finnas nån som ska ut på en sväng. Annars är det som Jonne säger... Det brukar komma upp trådar om "samåkning". Bara att hålla utkik.
Rykten om 17 grader varmt på onsdag gör att jag funderar starkt att dra till "stugan" för att sniffa lite 2t-rök!

/Fröken "2t-rök före brandrök"

Du ska inte hänga på oss, ett gäng blårökande dårar, från Donken Svea ner mot Nynäs sen ut mot Torö. Tid kommer senare. Troligtvis runt 4 på eftermiddagen. :tummenupp

EBS skrev:
Du ska inte hänga på oss, ett gäng blårökande dårar, från Donken Svea ner mot Nynäs sen ut mot Torö. Tid kommer senare. Troligtvis runt 4 på eftermiddagen. :tummenupp

Ja... Om du, Bodoe och Race inte ska till stugan så blir det väll att sniffa på egen blårök, för det finns ju inte så fasligt många 2t:are som brukar hänga på stugan. :rolleyes: Vi är få, men absolut bäst! :tummenupp

Du har PM!

/Fröken blårök

watson skrev:
Ja... Om du, Bodoe och Race inte ska till stugan så blir det väll att sniffa på egen blårök, för det finns ju inte så fasligt många 2t:are som brukar hänga på stugan. :rolleyes: Vi är få, men absolut bäst! :tummenupp

Du har PM!

/Fröken blårök

Du me.. :tummenupp

OK, för en riktigt riktigt GRÖN nybörjare. Som gärna vill åka hoj i grupp (men inte har tid att vara med i klubb). Snälla skriv den adress ni tänker mötas på vid samåkning.
Kram på er alla hojåkare!! :hej

Ytterligare en möjlighet till att "samåka" med lite folk: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?s=&threadid=13744 Kommer vara folk som kör i olika tempo, olika typer av hojar, folk som "bara" är på forumet, och lite folk som både är med i klubb och är på forumet, och rundans längd låter värre än vad det är, 30 mil är snabbt avklarat när man har kul :) Häng på!

/B

Back