Samåka till SM i Linköping?

När och vad är det som händer där?
 
Denna helg ska TeamPyamas tävla, vore skitkul med lite uppsalafolk på plats, så länge ni hejar på oss förståss.

Minns jag rätt så är det race både lördag & söndag. :tummenupp

/Dawan
 
Kanske hinner dit på Lördag, men inte på Söndag. Men bättre det än inget alls!
 
Vad skoj med lite Uppsala folk då! Har anmält mig som funktionär :) . Är det någon som åker ner på fredagen och hem på söndagen som man ev skulle kunna åka med?
 
Denna helg ska TeamPyamas tävla, vore skitkul med lite uppsalafolk på plats, så länge ni hejar på oss förståss.

Minns jag rätt så är det race både lördag & söndag. :tummenupp

/Dawan

Tänker inte du på B-race helgen som är den 28-29 Juni? :va


I SM:et den 31/5-1/6 kör följande klasser:
Honda RR Academy Cup,
125 Junior,
125 Racer,
250 Racer,
600 Superstock,
Superbike Challenge (Kreuger kör i denna klassen)


Själv så kör jag på Gotland Ring under SM:et annars hade jag åkt ner. :tummenupp
 
Last edited:
Tänker inte du på B-race helgen som är den 28-29 Juni? :va


I SM:et den 31/5-1/6 kör följande klasser:
125 Junior,
125 Racer,
250 Racer,
600 Superstock,
Superbike Challenge (Kreuger kör i denna klassen)


Själv så kör jag på Gotland Ring under SM:et annars hade jag åkt ner. :tummenupp

Även Honda RR Academy Cup kommer att köra på sina 100cc 4-takt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top