Samåka till SM i Anderstorp?

MrsMoto

Tji korsband på andra träningen
Gick med
30 Mar 2006
Hoj
FE450s-04 och FS650e-06(mina hojar, kanske inte....okej då, sambons(Supermoto)
Nån som ska/vill åka å kolla på Supermoto/RR SM nästa söndag den 30/4 i Anderstorp? :7peta

Jag kommer vara ganska nyopererad i knät :kryckor och kan troligen inte köra dit själv,
men åker jätte gärna och kollar på Jocke och grabbarna.... :banana

Last edited:
MrsMoto skrev:
2098508 Nån som ska/vill åka å kolla på Supermoto/RR SM nästa söndag den 30/4 i Anderstorp? :7peta

Jag kommer vara ganska nyopererad i knät :kryckor och kan troligen inte köra dit själv,
men åker jätte gärna och kollar på Jocke och grabbarna.... :banana

Jag ska ner, antingen åker jag ner på lördag morgon och hjälper Calle om han ska köra (har inte kollat än). Annars åker jag ner tidigt på söndagen och kollar, tror Termo var sugen också, för min del kan vi samåka även om det blir avresa redan på lördagen men tyvärr kan jag nog inte fixa sovplatser åt er andra i så fall.

erik skrev:
2098551 Jag ska ner, antingen åker jag ner på lördag morgon och hjälper Calle om han ska köra (har inte kollat än). Annars åker jag ner tidigt på söndagen och kollar, tror Termo var sugen också, för min del kan vi samåka även om det blir avresa redan på lördagen men tyvärr kan jag nog inte fixa sovplatser åt er andra i så fall.

Jag är på om det blir söndag :tummenupp , har ingen sovplats :(

Jag hade tänkt vara där hela helgen men jag jobbar alla dagar utom söndag så det här låter skitbra, jag vill hänga på.

RookieSM skrev:
2100274 Jag hade tänkt vara där hela helgen men jag jobbar alla dagar utom söndag så det här låter skitbra, jag vill hänga på.

bra ring mej då så löser vi det, jag kan oxå bara söndag

Nu har jag pratat med Calle, han kommer köra så jag har för avsikt att åka ner redan lördag morgon. Den som vill följa med redan då är välkommen att samåka med mig men jag kan tyvärr inte lova sovplats.

Perfekt....

Så vilka är på, tidigt på söndag morgon? :banana

Vi kan ju höras genom Jocke, har inga telefonnummer....

MrsMoto skrev:
2102740 Perfekt....

Så vilka är på, tidigt på söndag morgon? :banana

Vi kan ju höras genom Jocke, har inga telefonnummer....

Då ses vi där nere istället. Jag håller till vid den 13 meter långa och lila bussen.

Dee_cati skrev:
2112612 Så, finns det plats för en till halv-närking månntrå?
Tyvärr behöver MrsMoto hela baksätet för sig själv. Hon kom hem från sthlm idag med nytt korsband fastskruvat inne i knät så det behövs en hel del plats att sträcka ut på.

Supermoto skrev:
2114246 Tyvärr behöver MrsMoto hela baksätet för sig själv. Hon kom hem från sthlm idag med nytt korsband fastskruvat inne i knät så det behövs en hel del plats att sträcka ut på.

Ajfan :( Inte ens om jag fixar fram en stor buss/bil? Mitt problem är bakfyllan just nu men samtidigt är det mindre skoj att köra själv över huvud taget så långt. Nåja, det är ett par dagar kvar så om inte annat kanske man kan köra konvoj om jag fixar en chaufför åt mig.

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back