Samåka '07: KFV - Gänget

Status
Ej öppen för fler svar.
West det är ju kanonfint ute ju, tänkte faktiskt ut på en tur alldeles strax nån som är sugen? typ fiskeboda och frossa i sig lite glass lr nåt annat resemål kanske?. Min SEMESTER! starta idag :banana

Här regnade det för en timme sedan,,,,,, jag har fullt upp med husförsäljningsskiten idag,,,,,,,,,, djävla prutnissar som tjötar

Om man tillfälligt råkar hamna i Rejmyre, vilka vägar skulle ni rekommendera. Finns det någon speciellt roliga sträcka jag inte bör missa ?

Om du hamnar i rejmyre kan jag rekommendera denna färdväg :
Rejmyre -> Hävla
Hävla -> Vingåker
Vingåker -> vart fan du sen känner för.

Sista biten (2-3 km) mellan Hävla och vingåker är kass, men annars är det en mycket slingrig väg med bra beläggning.

Är nån sugen på en tur imorn??? skall ju bli fint väder så jag kan tänka mig en längre sträcka!. Var ute och körde med en från kumlatrakterna idag raukroland, vi åkte Pålsboda- Linköping åt lite glass begav oss av mott Norrköping lite småväggar. Oscarshäll och åt lite föda, träffa West där..han hörde oss lång väg när vi kom farandes :tungan haha . sen bar det väg hemåt runt +30 mil blev det.

Den svängen lät najs...
Jag vet inte hur det blir med mitt åkande under semestern. vet inte riktigt var jag kommer spendera mina dagar, men om jag är i k-holm dyker jag garanterat upp så länge det inte regnar.

Bara du ringer när du är i närheten eller oxå får du bjuda ditt oss? :)
Jupp det var härligt, lite blåssigt men annars var det väldigt najs.

Får hem hojen på Onsdag,ja om jag hittar nån att åka med ner såklart:va
Tror sambon jobbar,så om nån har lust eller ändå ska ner till Linköping så...

Skulle bara säga att det nog finns platser kvar till helgens Broms&kurvkurs med SMC på Sviesta på Söndag(22/7)
Heldag/800:-Medlemmar,1150:- icke medlemmar.
Kul om vi blev några fler härifrån:)

Får hem hojen på Onsdag,ja om jag hittar nån att åka med ner såklart:va
Tror sambon jobbar,så om nån har lust eller ändå ska ner till Linköping så...

Skulle bara säga att det nog finns platser kvar till helgens Broms&kurvkurs med SMC på Sviesta på Söndag(22/7)
Heldag/800:-Medlemmar,1150:- icke medlemmar.
Kul om vi blev några fler härifrån:)

Ja skulle nog kunna skjutsa ner dej, jag skulle behöva prata lite med beiks om min skaderep,,, jag fick gjord.....

Är inte hemma i helgen

Ja skulle nog kunna skjutsa ner dej, jag skulle behöva prata lite med beiks om min skaderep,,, jag fick gjord.....

Är inte hemma i helgen

Vore kanon bra isf:tummenupp
Kan höras av mera imorgon om det,kolla vädret o lite så...

Last edited:
Är nån sugen på en tur imorn??? skall ju bli fint väder så jag kan tänka mig en längre sträcka!. Var ute och körde med en från kumlatrakterna idag raukroland, vi åkte Pålsboda- Linköping åt lite glass begav oss av mott Norrköping lite småväggar. Oscarshäll och åt lite föda, träffa West där..han hörde oss lång väg när vi kom farandes :tungan haha . sen bar det väg hemåt runt +30 mil blev det.
Jodå, den turen var helt OK...
Fina vägar från Oscarshäll som jag inte hade kört tidigare... :)

Att man inte bara kan gå och lägga sig:confused:
Varför skulle jag gå in på Blocket för,hitta min drömhoj till ett ok pris:mad:
http://www.blocket.se/vi/12581254.htm?ca=12_s
Ringde såklart upp han,fan:huvet Den finns kvar:drool
Ähhhhhhhhh, det var ju inte en S...:D :D :D

Last edited:
Hehe Perra det är bara att slå till! annars är det för sent igen :huvet , själv är jag rätt sugen på en sproilans ny GSX-R 750. Raukroland du får prata med Örebroarna så kanske vi kan dra ihop ett större gäng, så får vi ta en tur till Söderköping snart tycker jag, sist råka vi bara flygga förbi:gnissla . Ja vägarna är helt okej åhh sån fin utsikt desutom.

Igår när jag åkte hem från jobbet såg jag att nya mittlinjer skall målas från Katrineholm och ut på Nyköpingsvägen, de gamla linjerna har slipats bort och vägen är bitvis full av gamla klistriga färgflagor, vet inte om det är ngt som stör glada hojåkare som kanske tänker åka till Nyköping i morgon.:

är det någon som litar på att det blir uppehållsväder idag och ska till oskarshäll? är sugen på en sväng..

Vädret ser lite halvdant ut. Skall dra och tvätta hojen nu men är det bara uppehåll så är jag oxå på:tummenupp kommer iaf. till ok/q8 vid bestämd tid.
Bra info flizan:)

Last edited:
Perra, du kan väl höra av dej angående Linköping i morgon, vädret ser ju skapligt ut.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma