Sala racing park: Dököttet´s 4:e körning

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
ZX-10R 2011
Då var det dags igen att övningköra lite. Efter bara snurrat 3 ggr på gixxern innan blev lite körning i på banan i Sala. Klart lurig märkte jag. ;)

SGM guida henne runt första passet, sedan fick jag låna dlgvrg´s hoj och körde lite jag också.

Hon lyckades nästan få bort chickenstrippen på däcket och hade hon bara rätat ut benet lite så hade backen inte varit långt från pucken.

Lite film o bild.

chicken.jpg

[YOUTUBE-ID]AqFI4YRc65w[/YOUTUBE-ID]

Nästa år laddar vi för körning på gröndal, då förväntar jag mig att sportis ska guida henne runt. :tummenupp

Har lite mer film som kommer upp imorrn.

/Tackar SGM för instruerandet och dlgvrg för utlånandet av hojjen!

:skrattaåt

Skitkul att se hur någon som smygit runt på krypkörning bara gört. SRP är inte överdrivet simpel att ta sig runt på. Hoppas hon fick blodad tand. :)

Jorå, det var väl jag som var en kärring som sa att hon skulle skippa sista passet om hon inte ville.. för hon var ju sugen.. skulle nog sagt:

"UT OCH BOMBA" :cdevil

Hon säger att hon inte är sugen att gasa. Då sa jag att om det ligger en stoppkloss framför dig i kurvorna och stör ditt tempo. Så kommer hornen växa och hon kommer varva ur hojjen och steka honom/henne även fast hon inte tror det just nu.. ;)

Film från när dlgvrg kör:

[YOUTUBE-ID]3hYTjpXDtfA[/YOUTUBE-ID]

Kul med lite film, vad stabilt det ser ut för dököttet. :yoparty Har hon pratat nå' hoj, bomba helvete och att hon har lika mycket fegisrand som vi vet vem? :hihi

Klart det snackas hojj... :tummenupp

Får analysera filmen lite, o blire inte allt för taskigt väder i helgen så drar vi till sala igen för att få bort fegisranden.. sen ska knät ut och pucken ska skrapas.. lettilettlett.. :D

• Gilla
Reaktioner: SGM
Klart det snackas hojj... :tummenupp

Får analysera filmen lite, o blire inte allt för taskigt väder i helgen så drar vi till sala igen för att få bort fegisranden.. sen ska knät ut och pucken ska skrapas.. lettilettlett.. :D

:D Stenhårt. :yoparty Du kommer bli vattenpojke/däckkrängare/sponsor innan 2012 är slut. Bara att njuta av friheten så länge det varar... :hihi

:D Stenhårt. :yoparty Du kommer bli vattenpojke/däckkrängare/sponsor innan 2012 är slut. Bara att njuta av friheten så länge det varar... :hihi

Lär ju bli övningskörning med SMC på åsen nästa år. Då kommer jag vara det du skrev. Får bara fixa ett skapligt objektiv till kameran så jag kan fota undertiden.

Vem vet hon kanske blir biten och skippar kortet och tar licens för det blir ju billigare. ;)

Väderprognosen ser ju bra ut än så länge för lite bombande på SRP.. :tummenupp

Ja, hon o Sportis har lika mycket fegränder ;)

Ja, får hon ned knät 5:e körningen med gixxern borde vem som helst få ned det. ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT