Saknas det inte ngt på den här tavlan...

det som saknas är talang!! mannen/kvinnan som gjort målningen saknar helt inlevelseförmåga.kan man inte kanalisera ut det man ser/sett i en pensel skall man hålla sig väldigt långt borta från allt vad färg heter. :huvet :huvet :huvet

jävla konstnärer :fatta! :fatta! :fatta! :4skrika

:rolleyes:

Last edited:
twinner666 skrev:
det som saknas är talang!! mannen/kvinnan som gjort målningen saknar helt inlevelseförmåga.kan man inte kanalisera ut det man ser/sett i en pensel skall man hålla sig väldigt långt borta från allt vad färg heter. :huvet :huvet :huvet

jävla konstnärer :fatta! :fatta! :fatta!

Konst är inte att avbilda omgivningen som den ser ut. Konst är att tolka omgivningen utifrån sina egna förutsättningar. Vill du göra dokumentär, ta med en kamera.

Det som fattas på tavlan är naturligtvis en gatumusikant med en repertoar på tre låtar. "El Condor Pasa", "Du är den ende" och "Sommaren är kort".

Mattias skrev:
Konst är inte att avbilda omgivningen som den ser ut. Konst är att tolka omgivningen utifrån sina egna förutsättningar. Vill du göra dokumentär, ta med en kamera.

Det som fattas på tavlan är naturligtvis en gatumusikant med en repertoar på tre låtar. "El Condor Pasa", "Du är den ende" och "Sommaren är kort".

El condor pasa fick vi spela på estetiska progget jag gick i gymn :banana

jag addade en ironismiley,..har själv spenderat 2 år med pensel och rödvin i konstskola. :fyllisar

twinner666 skrev:
El condor pasa fick vi spela på estetiska progget jag gick i gymn :banana

jag addade en ironismiley,..har själv spenderat 2 år med pensel och rödvin i konstskola. :fyllisar

Jag använder inte ironismileys, jag hoppas att folk fattar ändå. Kanske inte.

Nyheter
Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...