Saknar ni Motorjournalen på Kanal 5?

Vill ni ha tillbaka Motorjournalen?

• Antal röstningar
    0
Top Gear är det bästa motorprogrammet idag! med det enda undantaget att jeremy inte gillar motorcyklar... men även solen har fläckar! skulle dock gärna se motorjournalen också snarare än istället för. bara jag slipper autobahn!! men det tycks dom ju ha lagt ner så...

Sverige behöver ett kvalitativt motorprogram på svenska, Top gear är grymt och det vill jag se mycket mer av på femman, men det behövs ett svenskt program också. Motorjournalen är det enda bra svenska motorprogram som gjorts, Autobahn är ett skämt och ett hån mot alla motorintresserade. Jag vill ha tillbaks Peter!

Nu har stockholmarna fått leka lite i rutan under ett år, nu är det dags att göteborgarna får göra lite riktig tv igen! :D

Om man är tvungen att ge Autobahn ett betyg så är man samtidigt tvungen att ge motorjournalen toppbetyg, även om de kanske inte förtjänar det. Topgear och fifth gear visas ju på diverse kanaler och dessutom visar ju AB och MJ inslag därifrån, så kanal5 behöver ju knappast köpa in topgear. Dessutom tröttnar man på upplägget efter 5 program. Jeremy sladdar runt lite på ett flygfält och ger bilen högsta betyg för att det kan ryka jättemycket från däcken..

Hur någon kan tycka om någon så stelt och tråkigt som trafikmagasinet förstår jag inte "...och därför borde fiat uno vara årets bil för den är billig och det får plats fyra personer..."

Nä Motorjournalen är lite av varje, Om ni inte gillar joppe eller kenneth så gillar ni i.af. peter eller vice versa. Det enda jag saknar är Haventon (stavning?) som kördeveteranbilar ett tag. Det är kul att de lyckas trycka in lite av varje i sina program, kanske inte maximal underhållning för alla under en timmes tid men ändå...

Vad har deras nöjeschef för mail?

Slurken skrev:
Hur någon kan tycka om någon så stelt och tråkigt som trafikmagasinet förstår jag inte "...och därför borde fiat uno vara årets bil för den är billig och det får plats fyra personer..."

Trafikmockasinen är en klassiker ffs! :7peta "Gott om plats för knäna i baksätet" och 3 älgtest för varje bil. Det kallar jag ett konsumentmagasin! Som "Plus" med Da Man Sverker, fast för bilägarna. :tummenupp

Jag har sett ett halvt avsnitt av autobahn sen stängde jag av skiten. Man hör ju bara på namnet att de helt saknar uppfinneserikedom. Joppe var KUNG för 5-6 år sedan när han körde sina inslag om gamla alfor, ford cortina etc. Motorjournalen kunde dock behöva ett break kändes som de kört fast sista sösongerna...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti