Saknar någon en R1~07 i Sthlm?

Ska du åka & "kolla" på den? ;)
Det är nog smartast att inte skriva ut exakt vart eftersom den då kanske försvinner?

haha njeee inte direkt :tummenupp men har en kusin som blivit av med sin inte just denna då men kan ju säga att han kan hämta denna ist :va
 
Bumpar tråden, cykeln står kvar på samma ställe. Min misstanke är att ägaren är på semester och inte kunnat stöldanmäla hojen. Polisen bör ( hoppas jag ) ha varit och tittat på den efter mitt samtal. Jag har chassienummer, motornummer och saker som kännetecknar den här hojen. Känner du någon som äger en röd/vit R1 av ganska ny modell så hör av er till mig via PM med kännetecken och chassienummer.
 
Imorse hade någon hämtat hojen, vet inte vem eller när. Den stod på en privat parkering så det är antingen p-bolaget, polisen eller ny/gammal tjuv.
 
Ja, jag vet inte, men hade det varit min hoj så hade jag inte ställt den på en större parkering i runt en vecka, olåst utan regskylt. Hade det funnits en skylt hade jag själv kunnat kontakta ägaren och fått svar direkt, det är ju inte olagligt att parkera sin egen hoj olåst. Det är helt ok för dig att tycka att jag är dum som för ett sånt liv över en hoj jag inte vet är stulen, men det finns säkert andra som skulle vara tacksamma att nån iallafall försökte.
 
Ja, jag vet inte, men hade det varit min hoj så hade jag inte ställt den på en större parkering i runt en vecka, olåst utan regskylt. Hade det funnits en skylt hade jag själv kunnat kontakta ägaren och fått svar direkt, det är ju inte olagligt att parkera sin egen hoj olåst. Det är helt ok för dig att tycka att jag är dum som för ett sånt liv över en hoj jag inte vet är stulen, men det finns säkert andra som skulle vara tacksamma att nån iallafall försökte.

Jag tycker det var bra gjort! :Bugar
 
Ja, jag vet inte, men hade det varit min hoj så hade jag inte ställt den på en större parkering i runt en vecka, olåst utan regskylt. Hade det funnits en skylt hade jag själv kunnat kontakta ägaren och fått svar direkt, det är ju inte olagligt att parkera sin egen hoj olåst. Det är helt ok för dig att tycka att jag är dum som för ett sånt liv över en hoj jag inte vet är stulen, men det finns säkert andra som skulle vara tacksamma att nån iallafall försökte.

hellre en gång för mycket än en gång för lite.
:tummenupp
 
Ja, jag vet inte, men hade det varit min hoj så hade jag inte ställt den på en större parkering i runt en vecka, olåst utan regskylt. Hade det funnits en skylt hade jag själv kunnat kontakta ägaren och fått svar direkt, det är ju inte olagligt att parkera sin egen hoj olåst. Det är helt ok för dig att tycka att jag är dum som för ett sånt liv över en hoj jag inte vet är stulen, men det finns säkert andra som skulle vara tacksamma att nån iallafall försökte.

Det var ett jeffla gnäll.

Heder åt dig som tog dig tid att kolla upp det!:tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top