Saknar hoj men inte intresse!

Kanon. bra att ni sköter er där uppe. vi skall ju inte behöva köra från skåne för att rädda en kvinna i nöd :tummenupp

tjenna allihop jag tackar och bugar för alla som är snälla och ställer upp man blir ju riktigt glad. Kanske ska klargöra för alla en gång att jag INTE är polis, är bara 19 år så får inte ens komma in på skolan haha.

utan smeknamnet kommer från innebandyn där jag är målvakt smeknamn Lisen så alla skjuter ju PÅ Lisen... kanske inte världens roligaste men får alltid mig att le .

Kram på Er

heheh nu kommer alla killar bomba henne med PM. Stackarn.

Välkommen till dårhuset i alla fall.

pålisen skrev:
2374949 tjenna allihop jag tackar och bugar för alla som är snälla och ställer upp man blir ju riktigt glad. Kanske ska klargöra för alla en gång att jag INTE är polis, är bara 19 år så får inte ens komma in på skolan haha.

utan smeknamnet kommer från innebandyn där jag är målvakt smeknamn Lisen så alla skjuter ju PÅ Lisen... kanske inte världens roligaste men får alltid mig att le .

Kram på Er

Lisen, välkommen, det finns massa killar som vill skjuta pålisen (i BÅDA bemärkelserna *asgarv* här med)..jag KUNDE inte låta bli :tungan
Hoppas du får åka hoj snart :D och välkommen ännu en gång :)

Mattias skrev:
2375782 Nej, det verkar ju inte så. Tänk den som vore ung, vacker och viril och... nu måste jag ta min tupplur
fyfan vad man inte vill vara gift ibland....:huvet

Det faktum att man är en gubbe i en 19årings ögon kan vi bortse ifrån...

crashtestdummy skrev:
2375818 fyfan vad man inte vill vara gift ibland....:huvet

Det faktum att man är en gubbe i en 19årings ögon kan vi bortse ifrån...

Din fru hänger inte på sporthoj, va?

Nursey skrev:
2375806 Lisen, välkommen, det finns massa killar som vill skjuta pålisen (i BÅDA bemärkelserna *asgarv* här med)..jag KUNDE inte låta bli :tungan
Hoppas du får åka hoj snart :D och välkommen ännu en gång :)

Nehh!!

Hur var det.. Degenerad....
Snacka om omgivning med dåligt inflytande...

Så Pålisen!!!

Vill du bibehålla någon form av anständig status i samhället så gör du nog bäst att vara "lite" försiktig med din representation här..

:D

Mattias skrev:
2375939 Din fru hänger inte på sporthoj, va?

Vad hände med din :confused:

Hon drog samma dag hon började hänga på Sporthoj :va :D :pannkyss

Last edited:
*DanTheMan* skrev:
2376940 HaHa Fan jag missade den har traden totalt...kan bero pa att jag e i Spanien o super ner mig totalt.
Lagg in ett gott ord for mig,,du vet ju att jag kor hart :lol
Seså, PM'a Pålisen nu och bjud på ett åk :hihi

Nitrogen skrev:
2376976 Seså, PM'a Pålisen nu och bjud på ett åk :hihi

Det låter bättre på engelska :tungan

Snail_shell skrev:
2376906 Nehh!!

Hur var det.. Degenerad....
Snacka om omgivning med dåligt inflytande...

Så Pålisen!!!

Vill du bibehålla någon form av anständig status i samhället så gör du nog bäst att vara "lite" försiktig med din representation här..

Lika bra att flickebarnet vänjer sig nu:pannkyss ..jag hade ett snövitt sinne då jag gick med på Sporthoj :rolleyes:

Last edited by a moderator:
hmm trodde att det fanns fler sthlms killar som skulle uppskatta min ensamhet, men de erbjudanden som kommit in är från typ andra sidan Sverige.
Inte att jag nobbar er på den sidan är bara lite krångligt som ni kan förstå. Så om jag inte hittar några fina sthlms killar får jag nog dra till andra sidan Sverige :P

pålisen skrev:
2380988 hmm trodde att det fanns fler sthlms killar som skulle uppskatta min ensamhet, men de erbjudanden som kommit in är från typ andra sidan Sverige.
Inte att jag nobbar er på den sidan är bara lite krångligt som ni kan förstå. Så om jag inte hittar några fina sthlms killar får jag nog dra till andra sidan Sverige :P

Lisen..du kan ju få åka med tjejer också..om det är så att det ÄR hoj du vill åka :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park