Saknar hoj men inte intresse!

pålisen

Alphabeastmc
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Funderar
hejsan alla glada sporthojs åkare! kanske ska presentera mig själv eftersom jag e ny på forumet.

pålisen tjej från skogås, som tidigare har åkt hoj med min pojkvän, nu har man blivit singel och tror inte att jag kommer få åka mkt med x:et men kanske det finns någon snäll grabb där ute som vill låna ut sin bönpall!

glad att sporthoj.com finns!

jag ska själv se till att få kortet till nästa sommar då det finns tid å pengar!

hör av er / pålisen

Lugnt, vi från söder tar hand om varandra. :yoparty

Har ingen hoj nu men du får åka med mig nästa säsong! :pannkyss

Info: Jag drabbades av akut självinsikt och rensade tråden och la den på rätt ställe. Bra va?

Jaha, då får jag skriva det igen då.
Hej, hej Liselott! Kul att du har hittat hit.
Hoppas du får åka. Jag kan skjutsa dig när jag har kortet, och om du törs ;)

Mattias skrev:
2370774 Info: Jag drabbades av akut självinsikt och rensade tråden och la den på rätt ställe. Bra va?

Klokt beslut!!
Den var på väg att bli årets ..:spammer

Åhh föresten!

Välkommen hit!!

pålisen skrev:
2370195 nu har man blivit singel och tror inte att jag kommer få åka mkt med x:et men kanske det finns någon snäll grabb där ute som vill låna ut sin bönpall!
hör av er / pålisen

Eum.... :corn

Ensam ung kvinna söker.... :tuttar

Kan det ta 14 nanosekunder innan din mailbox är full med "förslag"??!

Nitrogen skrev:
2371025 Var är Dantheman när man behöver honom?
Han brukar vara snabb att erbjuda bönpallen :hihi

Inte för att paja tråden igen, men är det verkligen bönpallen han erbjuder?

pålisen skrev:
2370195 hejsan alla glada sporthojs åkare! kanske ska presentera mig själv eftersom jag e ny på forumet.
Inte för att vara sån men är du möjligtvis polis? Om du är det så kommer du inte få åka med alla häftiga snabba förare, och det vore ju synd.

Bara för att urskilja mig från alla andra, säger jag helt enkelt bara: Välkommen till dårarnas paradis! :D

pålisen e inte polis! utan e en söt tjej från skogås som har spenderat dom senaste två åren bakpå min R6:a.

snart ska det även vara dags för henne att ta kortet, men fram till dess så har hon utryckt önskan att få åka. eftersom jag inte kan ställa upp på att köra så mkt! så tipsade jag henne om er!

SÅ DOM SOM ÄR RÄDDA FÖR POLISEN, BEHÖVER INTE VARA RÄDDA FÖR PÅLISEN!

kör försiktigt! :tummenupp

pålisen

Har du åkt hoj än?. hur gick det med frukosten som plåtnikke skulle komma med?.

om du inte åkt hoj än såär det dags att dessa killarna skärper sig och tar med dig ut i ställer för att sitta här på sporthoj

tjena kungen! jo pålisen och plåtnicklas kom iväg, dom var förbi mig å hämtade ett par handskar, vad jag fick höra av pålisen så hade dom en trevlig tur i bulten området! rosenhill med omnejd allså.

5dagar kvar tills länstyrelsen ger mig tillåtelse att köra:felämne

ha det gott och kör lungt

Ja min bönpall e ledig sedan jag separerades. Det har inte blivit många fika turer i år men många hårdkörningar:tummenupp

Konstigt hur påverkad man blir av att ha någon som hela tiden påminner en att köra försiktigt.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park