Saknar dig Danny

Fin film.
Tankar går till kompisar och anhöriga..
V.I.F
 
Gud va fin den är..sitter helt tårögd och med rysningar över hela kroppen:(
Tusen tankar till familj och vänner..kämpa vidare! Sov gott Danny:(
 
Ler och gråter på samma gång..ler för att det är så tydligt hur underbart kul ni hade ihop men så kommer man på hur stort och djupt hålet måste vara nu
:(
Tänker verkligen på er :krama
 
Så satans trist... V.I.F

Man får inte fråga lite mer specifikit hur olyckan gick till? :(
 
Hoppas du såg oss ikväll DannY, eller hörde diskutionerna om dig....
Vet inte va jag ska skriva igentligen, förutom att du är så jävla saknad så det finns inte....

Saknar våra stunder nåt så enormt, hoppas du har det bra och att vi syns.
Vill så gärna träffa dig.
Full må jag va ikväll men jag älskar dig DannY och kommer alltid att göra.
(Blir lite blödig när jag kollar på "dina" filmer)
Filmen från kortegen är såå jävla bra...Det är då Elvis kommer till sin rätt, "In the ghetto"

Finns nog ingen som ställt till det så mycket för sig som du, för att sedan ta sitt straff och reda upp allt igen.

Fy faaaan, love you Daniel..
PS Kimpa du är också saknad DS
 
Last edited:
Ja nu har de gått två år sen olyckan men saknar dig lika mycket.
Hoppas du har de bra.

///Mackan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top