Saknaden av dig

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Du var mitt ljus i mörket, min boj i kajen. Varje morgon när jag vaknade stod du där och väntade. Du skällde alldrig på mig, visst du kunde vara lite trög i böjarna men många var avudsjuka på det vi hadde. Nu har du gått vidare, för en kvart sen lämnade du mitt liv för evigt. Jag önskar dig all lycka och väl gång här i livet du fötjänar det bästa. Allt känns så mörkt utan dig, du kunde värkligen lyfta mig till nya höjder vi upptäckte hela tiden nya saker. Vet inte hur jag ska kunna leva utan dig hoppas att Lillesyster kan skänka mig lite glädje. Tack för allt du lärde mig tack för tiden vi fick hoppas du får det bra.

Främre kamaxelen hadde skurit. Fick ca samma pris som om jag hadde fixat den själv. Trodde inte att man kunde fästa sig vid döda ting så lätt...

Kan man få förklarat för sig vad för hoj som kallades "Heffaklumpen"... :) (om de nu var den som hette så..)

Det var en elak tunga på Bike.se eller om det stod så i nån artikel från Bike.Där av namnet. Heffaklumpar finns ju också i Nalle Puh som elaka monster som ingen sett. Så tänk er för innan ni ska försöka åka ifrån oss (dom nu snyft)

Men jag förstår fortfarande inte varför du sålde.
Den gick väl att laga?

Gustav1 skrev:
Men jag förstår fortfarande inte varför du sålde.
Den gick väl att laga?

det är nu man förstår att killar som åker symaskiner är riktigt blödiga och sitter och lipar för att de inte ens kan laga sin egen båge, varför inte starta en egen tråd: tycka synd om mig själv efter två bärstråden ??

Dr Phil svarar: "Du måste se bortom all smärta och försöka se morgondagen. Att sörja är ett tungt arbete som kan ta lång tid men så tids nog klarar du det."

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park