Saknade medlemmar

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM



vad gjorde ni i den tråden när ni fick den stängd:va , jag hann inte läsa på slutet

Jag var över huvud taget (knappt) inblandad. :(
Såg att någon som hette fJedJik hade väldigt starka uppfattningar, och något homo tyckte annorlunda.
De kanske blev ovänner?
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Vad säger det om oss som inte ger med oss...? 18 år efter 2003-krascherna och fortfarande häckar här. Låt vara lite mer sporadiskt och inte raggande i irc eller chat eller så värst mycket party. Men ändå...

Jag saknar nog mest Dr Bike. Och några andra lirare, som loggat ut mer permanent.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Vad säger det om oss som inte ger med oss...? 18 år efter 2003-krascherna och fortfarande häckar här. Låt vara lite mer sporadiskt och inte raggande i irc eller chat eller så värst mycket party. Men ändå...

Jag saknar nog mest Dr Bike. Och några andra lirare, som loggat ut mer permanent.
Ja jag kom hit 2004, det är surrealistiskt.

Jörgen Karlsson tycker jag var ett viktigt inslag.

korvgubbe och bonny också. På ett lite annat sätt.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ja jag kom hit 2004, det är surrealistiskt.

Jörgen Karlsson tycker jag var ett viktigt inslag.

korvgubbe och bonny också. På ett lite annat sätt.
Nu känner jag mig gammal, även om jag joinade två år senare. Många gamla framträdande profiler som försvunnit, tråkigt är det... Förutom redan nämnda så saknar jag Elffors och _Johansson_ bland andra. Och UrbanTiger, honom minns jag som i något slags töcken. Minns honom men vet inte riktigt varifrån eller varför. Massa spam har jag för mig att han höll på med så troligtvis minns man honom på grund av synlighetsfrekvens :hihi Vad var det för en och vad hände med honom egentligen? :va

Jörgen är väl fortfarande kvar, även om han inte är lika aktiv sedan hans hoj blev "klar"?
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Skäggot och Plåtnicklas (tror jag? ).
Vi hade inte alltid samma åsikt men det var ofta tänkvärda utbyten.
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Nu känner jag mig gammal, även om jag joinade två år senare. Många gamla framträdande profiler som försvunnit, tråkigt är det... Förutom redan nämnda så saknar jag Elffors och _Johansson_ bland andra. Och UrbanTiger, honom minns jag som i något slags töcken. Minns honom men vet inte riktigt varifrån eller varför. Massa spam har jag för mig att han höll på med så troligtvis minns man honom på grund av synlighetsfrekvens :hihi Vad var det för en och vad hände med honom egentligen? :va

Jörgen är väl fortfarande kvar, även om han inte är lika aktiv sedan hans hoj blev "klar"?
_Johansson_ hade några episka inlägg! ?
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hans hoj blir aldrig klar, men den blir alltid körbar till sommaren....
Nej, därav satte jag det inom citattecken ;) Det jag menade var att nu känns det mest som att han småpillar och uppdaterar tråden någon gång ibland när han gjort nåt eller kört någonstans, till skillnad från när bygget var i full gång och tråden uppdaterades titt som tätt med större modifikationer.

Skrotnisse är en annan saknad medlem, Även om vi tyckte helt olika om vissa saker så var det en gubbe jag tyckte verkade sitta på mycket kunskap och visdom och jag uppskattade hans inlägg.
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Nej, därav satte jag det inom citattecken ;) Det jag menade var att nu känns det mest som att han småpillar och uppdaterar tråden någon gång ibland när han gjort nåt eller kört någonstans, till skillnad från när bygget var i full gång och tråden uppdaterades titt som tätt med större modifikationer.

Skrotnisse är en annan saknad medlem, Även om vi tyckte helt olika om vissa saker så var det en gubbe jag tyckte verkade sitta på mycket kunskap och visdom och jag uppskattade hans inlägg.
Det var Skrotnisse jag menade, inte Plåtnicklas.?
Åren går...
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Skrotnisse är en annan saknad medlem, Även om vi tyckte helt olika om vissa saker så var det en gubbe jag tyckte verkade sitta på mycket kunskap och visdom och jag uppskattade hans inlägg.
I second Mr Bush, I do.
Han hade så många lager och det var väl det som gjorde att han blev bannad titt som tätt, till sist permbannad, eller hur var det?

Vet att ibland var det så tydligt att han fick reprimand för att folk helt enkelt inte begrep.

Den rumphuggna stilen kallade han väl kort och gott "ekonomisk", snålänningen.

Hans kommentarer på en absurd samtid fattas.
 
Last edited:

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
UrbanTiger,

Jörgen är väl fortfarande kvar, även om han inte är lika aktiv sedan hans hoj blev "klar"?
UT gjorde ju en sorti som hette duga, sen permbannad.

Kom ju lite bilder och någon kommentar om att JK gasat runt nån ö för några dar sen, med statusuppdatering på hojen.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Pizzabagaren (där det luktar)
Han reta många men jag tycke han var rolig
Ingen aning vem det var, jag tror jag missat många år, vet att jag åkte på en rejäl banning när jag hade skrivit något drygt till vad han nu hette vars fru lämnade honom eller vad det nu var. Tappade nog intresset några år efter det, förmodligen kände jag mig kränkt.
 

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Ort
Där vägen tar slut
Hoj
Kawasaki Zx1200
Pulkascurt eller nåt.
Handikappad som fick hjälp här å bygga om en mc så den passade henne?
Det var så mycket roligare förr här med alla byggen å galenskaper?
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top