Saknad KTM 690 SMC/Enduro '09-'10 i Stockholm?

Ett tips är att kolla runt i svedmyras lägenhetsområde, var där med polisen förra året och beslagtog en hoj. Dessa gossar som stal hojen har då inte åkt fast vad jag vet, så de lär vara igång för fulla muggar. kan försöka kolla i kartboken om jag kom ihåg adressen där vi hittade den stulna hojen om det finns intresse.

gör det jävligt gärna, dom kom ju i princip därifrån, alltså stureby/svedmyra-hållet. så det kan mycket väl vara dem!

kollade på eniros flygkartor, om jag inte mins fel så hittade vi hojen mellan husen i början av frimärksvägen. Innan högerkurvan. Hoppas det hjälper, alltid värt att ta sig en titt i det området. Och hoppas ni hittar hojen i fråga.

Håller mina ögon öppna och tittar in här på stulet i mellanrum då jag beslagtar en del hojar i mitt yrke, om något kan instämma.

kollade på eniros flygkartor, om jag inte mins fel så hittade vi hojen mellan husen i början av frimärksvägen. Innan högerkurvan. Hoppas det hjälper, alltid värt att ta sig en titt i det området. Och hoppas ni hittar hojen i fråga.

Håller mina ögon öppna och tittar in här på stulet i mellanrum då jag beslagtar en del hojar i mitt yrke, om något kan instämma.

åh fan, jag bodde på brevvägen förut, jävligt nära. kanske tar mig en sväng förbi där då av ren nyfikenhet. snorungarna kom dock körandes västerifrån på cykelvägen som går längs med örbyleden, som om de kom mer från styrebyhållet snarare än svedmyrahållet. men de kan ju dock ha tagit vilken väg som helst genom bostadsområdena för att slippa köra grycksbovägen ner till Shellmacken där killen på knattecrossen pumpade däcken medan killarna på KTM 690 R satt på hojen på cykelvägen och väntade.

Sedan drog de som sagt vidare mot Hökarängen samt Farsta, för att sedan glida tillbaka från Farsta på pepparvägen och sedan fagersjövägen där de sedan försvann. Tror med ganska hög säkerhet att de åkte in mot högdalstopparna då en polispatrull som kom i motsatt riktning bara några minuter efteråt inte hade sett dem trots att de själva letade efter dem.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT