Saker ni inte visste om Bingo

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
I sin ungdom så växte han upp i Norra Italien och gick på musikskola, han tog artistnamnet Tito, men det va redan upptaget så han ändra sitt artistnamn till Tino och gjorde en skiva som såldes i över 15 ex, när köparna insåg att dom blivit lurade så utbröt lynchstämmning, Tino flydde barfota över alperna och bodde ett par år på reperbahn där han livnärde sig som table dancer, en natt så bröt han sig in i bakluckan på en Volvo 240 och somnade där, när han vaknade så befann han i Sverige, Tino bytte namn till Bingo samt sökte politisk magnecyl och är idag bosatt på hemlig ort.
 

Bifogat

  • Bingo.jpg
    Bingo.jpg
    66.4 KB · Visningar: 149
Last edited:
Hahhaha :rofl

Fanns det någon sanning i texten? är det bingo på bilden, han har ju haft den som avatar ett tag :)
 
Mr.Dna skrev:
Var det inte så att han bara var sjukligt lik honom, och det var därför han har den avataren?

Klart det är Bingos skiva. Han sjunger så sammetslent att tjejerna smälter, han har även försökt det på mig via PM men det gick inte riktigt fram i textform. Därför han stannade kvar i Skåne.
 
för er som inte vet så blev Bingo kåt på Tino i en tråd om skivomslag och tog det som sin avatar


"kåt" = gillar på ett ironiskt sätt (för den som inte visste)
 
Okej, dags för lektion ett i grundkursen i förtalslagstiftningen. Det behöver inte vara osant för att falla under rubriken förtal. Om du t ex vet att grannen rukar gå i kvinnounderkläder så kan du likväl straffas av rätten för att du berättar det. Nu vet du vad du har att vänta dig, GSXR1100.

Dessutom såldes skivan i sjutton exemplar :mad: Morsan köpte tio.
 
Bingo skrev:
Okej, dags för lektion ett i grundkursen i förtalslagstiftningen. Det behöver inte vara osant för att falla under rubriken förtal. Om du t ex vet att grannen rukar gå i kvinnounderkläder så kan du likväl straffas av rätten för att du berättar det. Nu vet du vad du har att vänta dig, GSXR1100.

Dessutom såldes skivan i sjutton exemplar :mad: Morsan köpte tio.
Ohhh my bad, 17 ex va det sorry Bingo :Bugar
 
GSXR1100R skrev:
I sin ungdom så växte han upp.....


Och det kommer från en man som under 70-talet mest gled omkring i sin basker och lurade in unga män i sin trädgård och kallade sig själv Eddie?! USCH säger jag bara!!!
 

Bifogat

  • 6.jpg
    6.jpg
    69.7 KB · Visningar: 48
Freppa skrev:
Och det kommer från en man som under 70-talet mest gled omkring i sin basker och lurade in unga män i sin trädgård och kallade sig själv Eddie?! USCH säger jag bara!!!
Va i h-e har du hittat den bilden :mad:
 
Dålig sångare var du också. Med hits som
"I just called to say I love you (Or smack you up if you don't love me back)"
"You have a penis, I have a penis, let us make it work!"
"Young boy, get out of my mind (and into my bed)"

samt min personliga "favorit"

"That's the way (aha aha) I like it (aha ahaaaaouch!)"
 
Freppa skrev:
Dålig sångare var du också. Med hits som
"I just called to say I love you (Or smack you up if you don't love me back)"
"You have a penis, I have a penis, let us make it work!"
"Young boy, get out of my mind (and into my bed)"

samt min personliga "favorit"

"That's the way (aha aha) I like it (aha ahaaaaouch!)"
Jag säger som Bingo, man måste ju försörja sig på något sätt...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top