Rätt intressant med folk som säger att de nya japanska skithojarna inte är som deras BSA 500, den hade minsan flummkolvar o sportkammar gick 180 blås mellan klädstrecken.
Sen har vi de som säger "höhöhöhö, HÅÅÅDEE är fan vassaste håjarna, fattaru va mycke kubik de har, jävla halvmotorer de där plasthojarna har"
Sen hatar jag de här som man kan träffa på valfri fest och som plötsligt är experter på hojar "faaan min polare han hade en NINJA 1500 vettu, gick som faaan, jag var ute o blåste på bakhjulet flera mil", oftast vet de inte en betckning på hojar en utan ordet ninja är etsat i skallen på dom "faan vi byggde en moppe med suzuki 1200 motor, 7 växlad, gick 200 på 2an, hade vi å åkte till kiosken på", frågor om de 7 växlarna kan aldrig besvaras vettigt.
Eller alla dessa förbannade jävla moppar alla haft som gjorde 150, försöker man inflika att det gör knappt en 125a så ser de föorättade ut och pratar om nån släkting som var trimmexpert o kunde polera toppen bättre än nån annan, sen var det borrad kolv och kittad cylinder.
Eller killen som tyckte hans farsas cb400 var värsta racern "faan jag låna den en gång, 230 å då fanns de mycke kvar å ge"
Kommentaren från mig att får du upp en sån där över 170 så käkar jag upp din farsa resulterade i lång sur tystnad.