Snoopy
Tutlurad..
Skojar du? Särskrivning har man ju hört talas om men särprat... Denna tråd måste ju bara vara flame...
Det är sanning broder, och jag vet inte vad jag ska göra åt det....JO?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skojar du? Särskrivning har man ju hört talas om men särprat... Denna tråd måste ju bara vara flame...
Men seriöst, det finns väl allvarligare saker att diskutera än det här? Tex varför det fortfarande finns stolpskott som uttalar kex med che-ljud, eller varför det naturliga urvalet ännu inte tagit itu alla som uttalar yoghurt "jågart".

Ett nördforum för alla som gillar svenska alträd med utväxter?"www.svensktuttal.se".......och, behave...jag vet vad du läste först![]()
Närmaste jag kan komma på är SFI, men jag tror inte de kan hjälpa dig tyvärr.Kan man lägga in sig på språk-rehab?
Samma med förgasare... norrlänningar brukar säga "för gasare". Sen om tex en vattenkran läcker så säger dom att den läker.Norrländningar tar ju andningspauser i de flesta ord så de kan säkert ha problem att stava svenska ord.
Saker kan inte stavas på annat sätt som ett ord.
Samma med förgasare... norrlänningar brukar säga "för gasare". Sen om tex en vattenkran läcker så säger dom att den läker.
åverål åverall
Ja precis!Overall, eller vad menar du?
Det är ju å andra sidan bara för att vi talar ihop a:et och e:et till ett ä-liknande ljud varför det endast upplevs som en vokal och därmed en stavelse.

|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |