Saker du INTE ska säga i sängen....

Nitrogen skrev:
"Bit i kudden, för nu går pappa en trappa upp"
Skall sägas på bred skånska. Mycket upphetsande.

Varför tjatar folk om den här jävla skånskan hela tiden? Förklara dig kvinna! :4skrika

Jag vann!!! :tungan

eller

-älskling kan vi inte byta ställning?
-Håll käften, är det du eller jag som knu...r

Min lumparpolare fran Ulricehamn berattade att han gatt hem med en aldre karring en kvall, som mitt under nuppandet plotsligt skrek: "Pumpa pa, jag har pessar! Slit mig i pattarna!!!"

Han slaknade o gick hem...later for bra for att va sant tyvarr

southwick skrev:
Min lumparpolare fran Ulricehamn berattade att han gatt hem med en aldre karring en kvall, som mitt under nuppandet plotsligt skrek: "Pumpa pa, jag har pessar! Slit mig i pattarna!!!"

Han slaknade o gick hem...later for bra for att va sant tyvarr
Låter som en version av min polares: "Bleås peå jag haur spiraaaaaauuuuul!"

Behöver jag säga att det är på sängkammarskånska.....

spenk skrev:
Låter som en version av min polares: "Bleås peå jag haur spiraaaaaauuuuul!"

Behöver jag säga att det är på sängkammarskånska.....

Hur gammal är din polare?
Gammal skröna det där som gick bla i Karlskrona redan i slutet på 80-talet :gnissla

Min polares tjej sa till honom i sängen:
-Jag har ett behov av Andreas!!
Det är jag det och hon fick inget den natten! :yoparty

:lol coolt i alla fall! polaren är väl sisådär 32 i rappet... hursomhelst garvade jag mig harmynt när jag hörde det!

Kommer en till " en polare"

Han blev knackad på skallen och hon sa, -Du, klitoris är ingen skraplott.

Det hände en kompis till mig, , en sån grej skulle jag aldrig ha berättat.

Stefanp skrev:
Kommer en till " en polare"

Han blev knackad på skallen och hon sa, -Du, klitoris är ingen skraplott.

Det hände en kompis till mig, , en sån grej skulle jag aldrig ha berättat.

:rofl :rofl :rofl
Vadå, man får ju bjuda polarna på sina misstag

Hmm jo mitt ex berättade om en tjejkompis till henne som körde doggystyle då hon kvävde ur sig "slå mig" "va ?" säger killen "jamen dräm till mig" sagt och gjort så drog han till henne med knytnäven i bakhuvudet på henne......

tjejen - Redan klar
killen - men du va ju så skön

min åsikt - om det e så skönt håll på längre dårå, varför sluta?

:tuttar

Twosaint skrev:
Hmm jo mitt ex berättade om en tjejkompis till henne som körde doggystyle då hon kvävde ur sig "slå mig" "va ?" säger killen "jamen dräm till mig" sagt och gjort så drog han till henne med knytnäven i bakhuvudet på henne......
:rofl
Begåvad kille!

Twosaint skrev:
Precis samma sak hände en kille som spelade hockey med min fd. jobbarpolare. Vilket sammanträffande.

Dom här är väl inte helt OT, men i samma anda iaf....

Hade för ett antal år sen ett gift par i bekantskapskretsen som ALLTID satte igång att snacka om sitt sexliv när dom fått lite alkohol i sig...följande 2 konversationer kunde höras i köket på en nyårsfest...

Hon: Jonny...Fan, du är en sån mes i sängen...Hade JAG haft kuk hade jag K****at dig i r**n, sprutat dig på skinkorna och sen daskat fast en tjuga i satsen å sagt "köp dig nåt snyggt, älskling"

Vilket kontrades av Jonny några minuter senare med:

Jag HAR ju kn****t dig i r***n! Du vet ju hur DET slutade....Stod ju där å satte på bakifrån som värsta hingsten när du bad om att bli tagen <citat> där bak</citat>, men jag var ju typ 0,1 sekunder från att spruta, så jag drog ut och "bottnade" direkt i det andra hålet.

Fråga från den storögda publiken i köket: Å vad hände?

Hon råmade som en skadskjuten älgko och svimmade. hon kunde inte skita på 3 dar.

Gisaa om hon fick höra några skämt om att sitta på nåt mjukt under resten av kvällen :hihi

SuperMicke skrev:
Precis samma sak hände en kille som spelade hockey med min fd. jobbarpolare. Vilket sammanträffande.

Hmm det är mycket möjligt att det är en myt...precis som analsexet som slutade med att han hade ett majskorn på ollonet och spydde över tjejen. Den verkar vara väl utbredd.

Väntar bara på att nån ska berätta om när dom var på gotland och deras "polare" brände på en gotlänsk brud mot ringmuren.....

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP