Saker du önskar inte fanns!

Esquire skrev:
Ey lenn! Sluta jiddra mannen... :fatta!

* Snorkråkor är ju ganska onödiga.
* Kostymer fyller ju inte heller någon direkt funktion. Tänk så mycket bättre världen skulle vara utan kostymer.
* 20 funktioner på en mobiltelefon. Hur många använder mer än kanske fem av de funktioner som finns på deras telefoner?
* Coca-Cola. Dåligt för midjemåttet och tänderna.
* Minoriteter. Trots sitt namn så får de oproportionellt sort utrymme i medierna.
Av ren princip: death metal, black metal, grind core och övrigt hjärndött manglanade på instrument och brölande i mikrofoner...

Svårt att göra en hiphoppahtext ju, jag hade svår uppväxt blablabla knark hit o dit.

Konstigt att deras svåra uppväxter inte syns i deras videor där dom har 20 kilo guld i flabben o dubbelt så möe runt halsen....

För att inte snacka om bilarna dom har...

Kom på en sak till, svenska människor som går och säger "ey yo homie" o dylikt borde inte få finnas, dom är jobbiga, ska alltid kalla på sina "homies" om man råkar röra vid dom.

Solid snake skrev:
Kom på en sak till, svenska människor som går och säger "ey yo homie" o dylikt borde inte få finnas, dom är jobbiga, ska alltid kalla på sina "homies" om man råkar röra vid dom.

Kallas i folkmun för "hobbyturkar"

Muskedunder skrev:
Kallas i folkmun för "hobbyturkar"
Får la börja säga det till dom, brukar bara säga "är du inte riktigt frisk eller?"

Sen får man följande kommentar "eeey din jevvla svennejevvel, jag ska kalla på mina homies aiight!"

Sen lunkar dom iväg, haltandes så mycket att det ser ut som nån har satt en kniv i benet på dom, ska tydligen vara tufft att gå så... :3freak

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT