Sagan om Falken

Jag sugen ja MEN tror att ni är mer sugna på att spöa mig...:krama
Ska byta hoj till 2010 :arsele

alltid

varför e ja alltid förknippad med porr, 2 på mitt jobb kallar mig porrkungen osv osv :D

Jag sugen ja MEN tror att ni är mer sugna på att spöa mig...:krama

Nopp, har vunnet den største pokalen i inne KTM-racing i år:arsele Og var det ikke en Superduke som tok snarveien gjennom escapen:va Forøvrig, hadde vært hyggelig om du kom uansett resultat - jo fler jo bedre:tummenupp

Last edited:
Nopp, har vunnet den største pokalen i inne KTM-racing i år:arsele Og var det ikke en Superduke som tok snarveien gjennom escapen:va Forøvrig, hadde vært hyggelig om du kom uansett resultat - jo fler jo bedre:tummenupp

Vad tror du om super duke r 2010 kan det va en snabb modell :D

Om man noga studerar bilden från inlägg 2 på Lind så ser man att den gröna lampan är tänd, friläget drar dåligt ut ur chikanen upp mot Nyhem?

Till sist rullar traktorerna i mål
Det blir prisutdelning samt en skål
Petjo sätter banrekord för denna klass
Men på Anderstorp så ska Geir gi gass

Snipp snapp snut
Nu är sagan slut

Som förutspått så gav Geir på Torpet gass
Han var snabbast och vann första pass
Lasen vinglade runt och letade fart
Men han visste att mästerskapet redan var klart

Last edited:
Men etter å ha krasja med en Rune B i race 2,
så burde Geir kjørt i depot!
For da gikk det tregt,
og Geir kjørte fegt!
4-5 sekunder saktere enn fredagens trening,
så fasit ble en seier nesten uten mening:huvet

Du är min idol Geir !!!! :tummenupp
Nästa år då jävlar :D
Tack alla för en avslutningshelg som göra att man gärna vill bränna alla sina pengar på detta nästa säsong också :tummenupp

Du är min idol Geir !!!! :tummenupp
Nästa år då jävlar :D

Takk for det, bare synd jeg fikk totalt hjernespøkelse etter incidenten med Rune:gnissla ikke mye morro å kjøre 4 1/2 sek dårligere enn på fredag:huvet Og grattis med bra plassering, håper vi får et bedre BoTT-opplegg til neste år, for vet at det er mange som ikke akter å komme til serien allikvel pga for lite kjøring på for snau tid:näsblod

tack alla

tack alla för en speciell säsong:glömdet ursäkta allt gnäll men sån e jag :tuttar nu e det verkligen slut men men sånt e livet......försökte att hitta tillbax men fredagsträningen blev tyvärr som ja befarade med tider som ja hade när ja körde 748skrotet o då aldrig kört på banan innan:huvet,...hjärnspöken har nog alla märkt att ja har men nu blev det för mkt men tänkte att race e race men det hjälpte inte utan rädslan tog över o sen var det bara att titta på när den ena efter den andra körde förbi mig, tackar så jätte mkt för mig o grattar Geir till segern:yoparty fan det bästa som hänt mig denna säsoooooongen hi hi o grattar även Lasen den förskräckliga för totalen :banana

Back