Saft - vilka favvosar har ni?

Men han hade en ny mikrovågsugn.

Förmodligen hade han groggat med klass i ett år också. :banana

Startades inte denna tråden endast som ett ironiskt skämt bara för att Markus skulle kunna sitta hemma och känna sig överlägsen och skratta åt alla inlägg..?!

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4138261

Funny boy.

Alltså, jag känner mig så kränkt av dina påhopp och din förföljelse. Fan vad taski du e, jag som trodde vi blitt polare. Alla som inte tycker som du ska du sätta dig på och trycka ner, buhuhuhu. :gråta

Last edited:

Alltså, jag känner mig så kränkt av dina påhopp och din förföljelse. Fan vad taski du e, jag som trodde vi blitt polare. Alla som inte tycker som du ska du sätta dig på och trycka ner, buhuhuhu. :gråta

Det där var faktiskt jevligt roligt skrivet :lol

:pannkyss :pannkyss :pannkyss

Såja inte gråta nu, ska jag göra ett glas saft till dej så du blir gla' igen? :)

Nej.
Under den förmögna tiden kom han, överlycklig, och berättade att han skaffat chey.
Allt skulle bli så bra.
Några månader senare ville han ha hjälp med att köra flyttlass (jag hade lastbil på den tiden).
"Å,fan!"
"Skall ni flytta ihop?"

"Nej!"
"Hon skall in på Hinseberg."
"Hon har knivskurit sin hallick över knarkpengar."

Nej.
Under den förmögna tiden kom han, överlycklig, och berättade att han skaffat chey.
Allt skulle bli så bra.
Några månader senare ville han ha hjälp med att köra flyttlass (jag hade lastbil på den tiden).
"Å,fan!"
"Skall ni flytta ihop?"

"Nej!"
"Hon skall in på Hinseberg."
"Hon har knivskurit sin hallick över knarkpengar."

Tragiskt, hon borde fått mer saft som barn så hade hon blivit glad. :(
Jag tror faktiskt saft är nyckeln till många av samhällets problem, när jag var barn fick man saft om man vatr snäll. Idag får man Cola om man är dum och en EU-moppe om man är hyfsad och egen lägenhet om man är snäll.

fy fan

Jag tror faktiskt saft är nyckeln till många av samhällets problem, när jag var barn fick man saft om man vatr snäll. Idag får man Cola om man är dum och en EU-moppe om man är hyfsad och egen lägenhet om man är snäll.

fy fan

Men kåla r vell kovlare en saft :va LR

[YOUTUBE-ID]66rpBfNkqfE[/YOUTUBE-ID]

Köttsaft är bäst. Fantastiskt som virke också fick jag uppleva på min svensexa. Once you go köttsaft you won't återvända!:hihi

Flädersaft är fint! Nu för tiden ska alla tävla i vem som kommer på flest knepiga kombos... jordgubb/brödfrukt/enbär, tranbär/nypon/slånbär, citron/näver/kalvlever

:mad:

Vad hände med den där rödgula jordgubbssaften som smakade gamla jordgubbar som fanns när man var liten å tjock!?

Hemmagjord fläder är ju bara bäst.
Skall det köpas så blir det Önos

till er som gillar Fun...
Ni vet att den inte får kallas för saft. Det är bara kemikalier i skiten.

BOB Mixx - Apelsin/Mango - Finfin om kolsyrat vatten. Rik boquet med påtaglig syra och fräschör. Bör luftas en minut eller två och får inte serveras för varmt eftersom det då blir en aning stabbigt.

fy fan
Med tanke på att hennes far kallades "Mördar Rolf" och umgicks med Svartenbrandt, så tror jag att inkomsterna i barndomshemmet var ganska varierande.
Mao: ibland vatten, ibland champagne.
Oavsett uppförande.

Till vardags sålde Rolf korv på torget i Värnamo.

Vill även påpeka att det kan gå bra för en generation, trots att föregående misskött sig en smula.
Känner "Stenbergamannens" son samt kronofogdemördande tandläkarens son.
Trevliga killar båda två.

Med tanke på att hennes far kallades "Mördar Rolf" och umgicks med Svartenbrandt, så tror jag att inkomsterna i barndomshemmet var ganska varierande.
Mao: ibland vatten, ibland champagne.
Oavsett uppförande.

Till vardags sålde Rolf korv på torget i Värnamo.

Vill även påpeka att det kan gå bra för en generation, trots att föregående misskött sig en smula.
Känner "Stenbergamannens" son samt kronofogdemördande tandläkarens son.
Trevliga killar båda två.

Det verkar vara ett jevvla drag i dina trakter! Bandmaskiner med B-20 och idel skumraskens gestalter!

:rofl

Det verkar vara ett jevvla drag i dina trakter! Bandmaskiner med B-20 och idel skumraskens gestalter!

:rofl
Inte värre här än på andra ställen.
Jag känner många original emedan såväl min far som jag och min bror gärna ger halvskumma typer en extra chans.

Flädersaft gillar jag.
Bäst av alla när det gäller att dämpa finkelsmak.

Rabarber- och flädersaft är mina favoriter.
Det här saftdrickandet borde ligga i din tråd "dagens gay-grej" Markus :D

/J

Flädersaft är gött.

Kan blandas med gin för en sval sommardrink.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT