Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Neutral skrev:KK Racing (http://kkracing.se/) har. Kolla Raceparts. 25 kr litern.
Någon som vet hur länge foamen håller och om den mår bättre av att vara i bensin eller inte (full tank över vintern eller inte)? Hur får man ut den om man vill byta?
Hehe, svarade på en fråga och ställde ett gäng själv.![]()
Det har sålts en foam som var blå och som lösts upp och satt igen filter för en del. Den KK (numer Grevens mc-delar) säljer är inte av detta fabrikat.Neutral skrev:Finns ju någon tråd där GSXR1100R eller vad han kallas har fått foam i filter m m vilket medförde en massa problem.![]()
Varför ska du ha ut den?Neutral skrev:Ok, bra. Min såg inte ut att vara blå. Återstår en fråga, hur får man ut den?![]()
För att jag trodde att jag behövde byta den. Nu är jag bara nyfiken. Måste jag spränga tanken?Gustav O skrev:Varför ska du ha ut den?
Det är flera små. Tyvärr så sågade KK dem i kuber vilket gör det krångligare, det som satt i min tank när jag köpte den var skuret i stavar vilket gjorde det betydligt enklare.Neutral skrev:För att jag trodde att jag behövde byta den. Nu är jag bara nyfiken. Måste jag spränga tanken?
Är det ett stort block lär det ju inte gå att ta med en tång eller något. Eller är det många mindre stycken som man lättare får genom tanköppningen?
Gustav O skrev:Det har sålts en foam som var blå och som lösts upp och satt igen filter för en del. Den KK (numer Grevens mc-delar) säljer är inte av detta fabrikat.
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |