Sadel Gsx-r 02

Faaager

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2010
Hoj
Gsx-r 600 -02
Har letat som en dåre över nättet och skickat ett och annat mejl till folk som vill sälja sina kompletta "gixxrar" och frågat om man kan få köpa passagerar sadeln.

Efter ett positivt svar att jag kunde få lov att köpa sadeln för 8.000 så bestämde jag mig för att fråga er här på sporthoj!

Vet någon var man kan få tag på passagerarsadel till Gsx-r 600 01/02?

Tackar och bokar i förhand för svar!:Bugar

polaren har nog ett par sadlar liggandes till en 750-01 och en 1000-01, är det samma eller? ska kolla detta i em på väg hem från jobbet!

Det tycks vara en mycket unik produkt. Jag letade i ett år innan jag fick tag på en för 600:- Kolla med Grevens. Lycka till med letandet.

Draco: Acchhemen!! det är samma sadlar till dessa och hade varit dig evigt tacksam om du kunde ragga upp en sådan!

Vrak: Joo det verkar just så! Man kanske ska ringa runt istället för att kolla på nätbutikerna! Härlig känsla när du väl hitta en kan jag tänka mig!

Men va fasen är det för idiot som vill sälja en sadel för 8.000?

Draco: Acchhemen!! det är samma sadlar till dessa och hade varit dig evigt tacksam om du kunde ragga upp en sådan!

Vrak: Joo det verkar just så! Man kanske ska ringa runt istället för att kolla på nätbutikerna! Härlig känsla när du väl hitta en kan jag tänka mig!

Men va fasen är det för idiot som vill sälja en sadel för 8.000?

Sadeln ligger nu i bilen o väntar! pris? 400:- kan den väl vara värd...om du vill ha den så finns den i Borås, alt så ska vi nog till stugan i Bokenäs (Lysekil) i helgen om du hellre vill hämta den där! skicka gärna PM om du undrar över något.

Annars finns det sådana på Ebay också. Jag beställde min där och den gick loss på ca 800 kr totalt.

Tackar

Tackar för alla svar! Om moderator vill så är det bara att låsa tråden då jag ska köpa sadel från Draco och frågan inte längre är aktuell.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman