Saddam avrättad

kleinealf skrev:
2686682 Nej, det var fel att döda honom, i så fall borde 90% av usa:s alla presidenter varit avrättade vid det hära laget. När ska alla lära sig att det är usa som är den stora boven här? Det är bara att ta upp några exempel: Dresden, Hamburg, Hiroshima, Nagasaki, Tokyo och Hanoi. Hitler frammstår som ett lamm jämmfört mot usa:s alla presidenter.

Det är inte lika ociviliserat att avrätta folk i gaskammaren och elektriska stolen då?

Jo, det landet är precis lika sjukt. Jävla vilda västern år 2006.

Fy fan.

Självklart skulle Saddam avrättas, någon mer lämplig person att hänga i änden av ett grovt rep kan iaf inte jag komma på. Synd bara att man inte lät honom stå till svars för samtliga av sina brott, även om det hade tagit 15 år så skulle man tagit sig den tiden.

Såg filmen av hängningen som någon filmat med en mobilkamera på ogrish.com och jag kan inte påstå att jag tyckte synd om tyrannen speciellt mycket. Han fick vad han förtjänade!

Smeddie skrev:
2686956 Självklart skulle Saddam avrättas, någon mer lämplig person att hänga i änden av ett grovt rep kan iaf inte jag komma på. Synd bara att man inte lät honom stå till svars för samtliga av sina brott, även om det hade tagit 15 år så skulle man tagit sig den tiden.

Såg filmen av hängningen som någon filmat med en mobilkamera på ogrish.com och jag kan inte påstå att jag tyckte synd om tyrannen speciellt mycket. Han fick vad han förtjänade!

Öga för öga tand för tand..

Jag ser intre att dödsstraff är ett straff då de enda som blir straffade är indirekt de efterlevande som kanske inte har gjort någonting. Som det sagts tidigare, dö ska vi alla. På vad för sätt straffas man genom att bli dödad när man aldrig kan ändras eller stå till svars för sina brott? Hur mycket straffas/lider han nu?
Se det så här, hur medveten är du när du sover riktigt djupt och hur mycket bryr du dig, hur mycket kan du bry dig, vad kan du göra?!

Svårt att hitta rätta straffet för sådana människor...
Jag kanske inte är tillräckligt troende å bor i fel land för att veta att han kommer att brinna i helvetet, bli pippad av Lucifer å därmed bli straffad.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg