Sachsenring, vilka ska dit??

Fire02

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Hoj
Superduke R -07
Jag å gumman ska hoja dit för att förhoppningsvis få se Rossi köra omän inte i topp men andå få se han live medans han fortfarande är aktiv!:)
Första gången på en gptävling för oss och är ruskigt laddad, beräknas komma dit på lördag kväll nån gång (jävla jobb som är ivägen) ska bo på campingen:)
Är tacksam för alla matnyttiga tipps å trix som ni kan dela med er..
Syns där på läktare 3:yoparty
Tjoooooo

Skulle nog tänka om ang. att bo på den campingen, var där 2004 o urinstanken sitter fortfarande kvar i näsan.. 10 000 tals tyska bågers som hinkar i sig öl, börnar ner sin nya sporthoj till tråget, provar varvstoppet 24 h om dygnet! Nej, Hilton i Dresden var lite trevligare! kanske sent att boka nu men jag hade inte valt campingen...

Skulle nog tänka om ang. att bo på den campingen, var där 2004 o urinstanken sitter fortfarande kvar i näsan.. 10 000 tals tyska bågers som hinkar i sig öl, börnar ner sin nya sporthoj till tråget, provar varvstoppet 24 h om dygnet! Nej, Hilton i Dresden var lite trevligare! kanske sent att boka nu men jag hade inte valt campingen...

Jag har inte varit på GP i Tyskland men däremot i Spanien, Valencia -08, hurvida man ska campa eller ej vet jag inte men i allmänhet var det riktigt snuskigt vid och runt banan (läs kiss och bajs) men räkna med en skitrolig helg med en stämning som inte liknar något annat.

Offtopic:
När jag var till Valencia så var det tydligen någon fotbollsmatch mellan Barcelona och Madrid samtidigt, jäklar vilket drag det var på flygplatsen i Madrid...10 tusentals fotbollssupportrar och gulklädda mc-entusiaster som hade mer än ett par öl innanför västen. Oslagbar stämning!! När vi väl var framme och kollade på tävlingarna så var inte stämningen sämre på banan...5 timmar i kö på motorvägen efter racet för att åka 2 mil till hotellet i Valencia...helt sjukt mycket hojar...säkert lika i Tyskland också... Kan lova att jag kommer att åka på (många) fler race !!!

Jag har inte varit på GP i Tyskland men däremot i Spanien, Valencia -08, hurvida man ska campa eller ej vet jag inte men i allmänhet var det riktigt snuskigt vid och runt banan (läs kiss och bajs) men räkna med en skitrolig helg med en stämning som inte liknar något annat.

Offtopic:
När jag var till Valencia så var det tydligen någon fotbollsmatch mellan Barcelona och Madrid samtidigt, jäklar vilket drag det var på flygplatsen i Madrid...10 tusentals fotbollssupportrar och gulklädda mc-entusiaster som hade mer än ett par öl innanför västen. Oslagbar stämning!! När vi väl var framme och kollade på tävlingarna så var inte stämningen sämre på banan...5 timmar i kö på motorvägen efter racet för att åka 2 mil till hotellet i Valencia...helt sjukt mycket hojar...säkert lika i Tyskland också... Kan lova att jag kommer att åka på (många) fler race !!!
köer var inga problem i Tyskland, banan ligger nära Autobahn, Spanjorer är fromma som lamm i jämförelse med Tyska Bikers:fyllisar:arsele:öl:kulspruta:crash:dummer:ätapiller:cpparty:fart

oj, lät ju inte så alls skoj att ha en hög ödmjuka tyskar pissande på tältet:mad:
Men men det är nog för sent att fixa nå annat boende så man får väl ta det som en del av upplevelsen:va
Är det lätt att hitta till banan, bra skyltar å så, parkering???

Det var nog välskyltat, körde ej själv :öl, parkerade på en stor åker 10 min promenad från entrèn! hoppas ni får kul o att Vale is back on track!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman