Sabbatsår

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Nu är det officiellt. Jag säljer hojen och tar ett sabbatsår från hojkörandet. Har varken tiden eller lusten längre. Bara tanken på att lasta skiten på släpet, smutsa ner mig med däck, kedjespray osv får mig att tappa aptiten. Köra gata lockar inte alls längre. I vart fall inte med sporthoj. Jag börjar nog bli gammal. (Jaja, jag vet att det hände för länge sen så ni behöver inte påpeka det uppenbara :mad: )

Jag har dock tänkt komma ut och flagga lite ibland. Ha kul så ses vi på banan ändå :)

Trist ju!
Hoppas vi ses därute ändå och att du ändrar dig till nästa år o är tillbaka med en överfet Sukka :D

Trist ju!
Hoppas vi ses därute ändå och att du ändrar dig till nästa år o är tillbaka med en överfet Sukka :D
Hähä, först när jag läste överfet så blev jag sur. Måste han ta upp min vikt, tänkte jag :D

Det känns jobbigt varje år när jag ska börja köra men sen blir det bättre och bättre. I slutet av säsongen så längtar jag bara till nästa säsong igen. Kom till Sturup på söndag och kör lite med min hoj så ska du se att det är rätt kul ändå. Erland.

Trist... men det viktigaste är att du fortsätter med välformulerade inlägg här :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman