Sabbath på söndag?

Såklart! :yoparty

Jag hade glömt bort det helt, så när jag såg biljetten i onsdags så blev jag överlycklig :)

Nån som vet om det är insläpp 1930 eller om dom kör igång då?!

Sen var det det här med parkering, är det enklast att ställa sig i globen garaget eller är det mycket köer där när man ska ut?!

EDIT: Vad är det för förband?

SATAN så jävla bra det var då!! Det var mycket bättre än vad jag trodde att det skulle bli!

Fem fladdermöss av fem möjliga!

Last edited:
En kompis ringde till mig, först hörde jag bara en massa oväsen men sen efter 10 sekunder så gick det upp för mig att det var war pigs jag hörde, det var då ångesten slog in. Skulle vart där :huvet

Jag, Tom, Watson och Baby-Ninja var där. Så jädra bra vetefan om konserten va, men det va coolt att se Ozzy ståendes på scen görandes grodhopp. :D

Bobbo V skrev:
SATAN så jävla bra det var då!! Det var mycket bättre än vad jag trodde att det skulle bli!

Fem fladdermöss av fem möjliga!

Jag håller med :tummenupp

Men parkeringshuset suger :huvet Tog nästan 2 timmar att få ut bilen. Och att inte folk har vett att stänga av motorerna är helt sjukt :huvet Minst 100 bilar på tomgång i ett stängt garage :kocko :kocko Vi höll på att begå kollektivt självmord därinne. Biljettsystemet kolappsade pga överbelastning. Tillslut gick vi och höll upp bommarna så folk kunde börja köra ut, vakterna kom och det blev ett jävla liv. Dom kunde varken öppna bommar eller se till så folk stängde av sina motorer. Det var sista gången jag ställer bilen där IAF :mad: :mad:

Mm.. Det var över förväntan.. Riktigt bra!

Synd att det var så varmt inne i Globen dock.. Man blev ju tvungen att gå ut och läska sig lite efteråt... :rolleyes:

Lite segjobbat idag...

Spelningen var riktigt bra!
hade inga höga förväntningar när jag kom dit, men ack så fel jag hade

mudder skrev:

Men parkeringshuset suger :huvet Tog nästan 2 timmar att få ut bilen. Och att inte folk har vett att stänga av motorerna är helt sjukt :huvet Minst 100 bilar på tomgång i ett stängt garage :kocko :kocko Vi höll på att begå kollektivt självmord därinne. Biljettsystemet kolappsade pga överbelastning. Tillslut gick vi och höll upp bommarna så folk kunde börja köra ut, vakterna kom och det blev ett jävla liv. Dom kunde varken öppna bommar eller se till så folk stängde av sina motorer. Det var sista gången jag ställer bilen där IAF :mad: :mad:

Fyfan 2h!!!

Stod ni i globenparkeringen? där va vi också, men vi kom ut efter 20 min :)
dock kände man sig rätt dåsig i huvet av alla avgaser :3freak

stony skrev:
Fyfan 2h!!!

Stod ni i globenparkeringen? där va vi också, men vi kom ut efter 20 min :)
dock kände man sig rätt dåsig i huvet av alla avgaser :3freak

Dåsig efter 20 minuter? Tänk dig då 2 timmar :zpy :zpy

Jag ringde nyss parkeringsbolaget och framförde min kritik. Jag fick veta att problemet uppstår ofta, pga överbelastning av parkeringsdatasystemet.
Han sa även att vakterna inte kan beordra folk att stänga av sina motorer, för då begår dom ett tjänstefel. :kocko

Akta er för globens garage, eller ta med syrgas om ni absolut måste parkera där. Helmask är att rekomendera för det svider i ögonen också. :huvet :huvet

mudder skrev:
Dåsig efter 20 minuter? Tänk dig då 2 timmar :zpy :zpy

Jag ringde nyss parkeringsbolaget och framförde min kritik. Jag fick veta att problemet uppstår ofta, pga överbelastning av parkeringsdatasystemet.
Han sa även att vakterna inte kan beordra folk att stänga av sina motorer, för då begår dom ett tjänstefel. :kocko

Akta er för globens garage, eller ta med syrgas om ni absolut måste parkera där. Helmask är att rekomendera för det svider i ögonen också. :huvet :huvet

Jo det var riktigt pissigt faktiskt! såg en liten a4 lapp när jag nästan var ute
"Stäng av motorn vid köbildning". Borde varit skylltat i tak mm så att alla skulle fattat + ett par rejäla sugar
Och så mycket pengar dom tjänar på skiten (30 spänn i timman) så borde det finnas nått iaf

Vad kul att ni hade det roligt iaf:p

Själv tillbringa jag helgen på Danderyds Sjukhus...

Kom i onsdags hemma idag...
Sprukna infekterade blindtarmar är spännande..

(jävlar vad gott donken var på hemvägen)

mudder skrev:

Ähh, vi ställde oss på en parkering utanför globen (längs med arenav.) 15Kr/timme och inga köer när vi skulle därifrån, tokbra :)

Bobbo V skrev:
Ähh, vi ställde oss på en parkering utanför globen (längs med arenav.) 15Kr/timme och inga köer när vi skulle därifrån, tokbra :)

Ähh, jag gick hem. Gratis och tog 10 minuter. :)

Btw, konserten var kalas. Synd att Soulfly led av taskigt ljud. Eller berodde det på att jag satt bakom scen?

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back