Sa var det slut pa det roliga

Forsakringsgubben var har idag o tittade pa hjalmar,hanskar och klader.
Tydligen sa far man 100% av vardet pa hjalmarna aven om den ena var 3 ar gammal och utan kvito han bara tog foto och sa ok aven mina boots som jaganvant i 3 ar sa han att de betalar nya for de var skavda??!!

Sa nu ar det bara att vanta pa att checken skall komma och det angenama problemet med att valja en 07:a att inhandla nar gipset aker av jippi:tummenupp

tanken på den r6:an skulle ja vilja köpa :)

tanken på den r6:an skulle ja vilja köpa :)

ojen finns pa en skrota i Reding utanfor London men om intrese finns kan jag efterforska

Illa, verkar vara fler länder som inte kan utfartsregler..

Krya på dig.. PS: Super Duke är 100gånger fetare än tuono om du ska busa runt...

Sa fort gipset aker av skall jag prova alla3 hos en handlare har ekonomiskt sa ar Aprilian basta val da de gor en 0% rante drive har i england men det lutar at en av KTM:arna pa pappret

Last edited:
ojen finns pa en skrota i Reding utanfor London men om intrese finns kan jag efterforska

Sa fort gipset aker av skall jag prova alla3 hos en handlare har ekonomiskt sa ar Aprilian basta val da de gor en 0% rante drive har i england men det lutar at en av KTM:arna pa pappret

ja gör gärna det :) vore jätte snällt
mvh

ja gör gärna det :) vore jätte snällt
mvh

Skall se vad jag kan gora jag hor av mig senare till dig.

Forsakringsgubben var har idag o tittade pa hjalmar,hanskar och klader.
Tydligen sa far man 100% av vardet pa hjalmarna aven om den ena var 3 ar gammal och utan kvito han bara tog foto och sa ok aven mina boots som jaganvant i 3 ar sa han att de betalar nya for de var skavda??!!

Sa nu ar det bara att vanta pa att checken skall komma och det angenama problemet med att valja en 07:a att inhandla nar gipset aker av jippi:tummenupp

Idag damp checkarna ner och till min forvaning sa fick jag 4000 extra for min utrustning sa nu ar det bara att handla johoo:yoparty

Last edited:
Tyvar sa kommer r6:an att saljas pa auktion till nagon skrota har sa jag kan inte kopa delar, men det finns ju massa skrotar har sa du kan sakert hitta en tank har.
mvh Tommy

mm det var synd :( får du nys om någon så pmà
mvh johan

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti