S2r 1000 Arlöv/Skåne

DarkDesmoRider

S4R TESTASTRETTA
Gick med
30 May 2004
Hoj
Monster S4R
Vore tacksam om någon i skåne får syn på om någon person försöker sälja ett orginal avgassystem till en Ducati Monster S2R 1000. Avgasystemet består av katalysator med lamdasond, diverse rörböjar samt två ljuddämpare, högdragna samt styrenhet för tändsystemet.

Jag blev av med en massa andra grejor som resväskor och julpynt samt mina sommar hjul till min VW golf, men det jag är angelägen om att få tillbaka är som sagt avgassystemet.

Sakerna förvarades i Arlöv (ca 8km utanför Malmö) i ett skyddsrum ombyggt till förråd.
Närmare bestämt på rapsvägen 133.

Om någon vet eller får syn på något så kan ni kontakta mig på 0739 22 15 34 dygnet runt.

Hej folk

Jag har idag hittat mina sommahjul monterade på en bil som jag med hjälp av polisen fått beslagtagen

Finns det någon som kan hjälpa mig med tele nr o adress till bilägaren ?
Jag har testat eniro.se och vägaverkets sms tjänst, där fick jag fram ett namn men inget mer.................

Polisen fårväl/vill kanske inte lämna ut sådana uppgifter kanske ???? eller har jag fel........

Så det kanske finns hopp att hitta mitt avgasysytem till min monster trots allt.........

Jag har varit så jävla förbannad så jag vettifan asså......

Tillsaken hör att dom stals på rapsvägen o bilen jag hittade dom var på kornvägen i arlöv (fd klövervägen, samma område alltså) så personen som sålt stulit dom är inte alltför begåvad !!!!!!!!!!!!!!

Att bilägaren heter Ibrahim......nånnting säger väl en del eller ????...........

Ps kan pm reg nr o namn om det behövs............

om du beställer uppgifter om reg nr från VV så du får dom per fax
så får du med hela skiten med adress o allt

Hej folk

Jag har idag hittat mina sommahjul monterade på en bil som jag med hjälp av polisen fått beslagtagen

Ett halvt Grattis!
Som sagt faxtjänsten funkar fint.
Hoppas på god fortsättning.

("Ibra" kanske köpte dem av nån annan som inte bor precis där ochhade bara "otur".)

Tackar tackar.......

Vi får väl se, med tanke på att micran's bromskivor fram är blanka o fina för att sitta på en bil som varit avställd sen förra sommaren så användsbilen trotts allt dom flesta av oss vet ju hur bromskivor bör se ut p en bil som inte blivit körd på mer än 6 månader.

Enl vv:s sms tjänt så bor han i malmö men ej har nått telenr personligen så kunde jag ej få fram något där.

Men jag har fått hjälp av någon "sporthojare" som har lyckats få fram 4 "träffar"

2 namn och adresser i ................LANDSKRONA !!!..... den hålan har vi ju läst om förr............

Ett kvinnligt namn i malmö , kanske hans fru kanske.

Sist men inte minst en bilskrot .......ute i kvarnby...

Frågan är om jag ska iväg o hälsa på i malmö och på skroten o på så vis "lägga mig" i utredningen.

Inbrottsutredningen lades ner för ett tag sedan men nu kanske den kan tas upp igen, vem vet.

Jag hoppas "ibra" saknas sin lilla micra eller försöker sälja avgasystemet............

Passar på att tacka "J"

Så där ja.

Nu har man leks polis idag ................

Har fått tag på "ibrahim" som visar sig vara en skrot/bilhandlare............
Han har sålt bilen .................till...................Mustapha....:D

Denna Mustapha är en 20årig grabbajäkel som jag har adressen på, det var ochså där micran hittade.......

Nu är frågan ska man ta o göra ett lite hembesök eller ska jag vänta på att polisen ska göra sitt, om dom nu kommer att göra det.

Jag har givetvis lämnat alla uppgifter jag fått fram, så nu e frågan om jag har tålmod att hålla mig borts från Mustapha.........

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...