Anderzz
Ny medlem
Pjhhuuu vad den går!! Testkörs för fullt idag..
Kommer mer..
Kommer mer..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ne,, men gixxern e ju frugans !!Blev Gixxern så kass?![]()
Blev inte ett dugg imponerad när jag testade den ! ( fast kan ha med att den inte hade gått 100 mil än och varvade inte mer än 9000v/min![]()
Tyckte S1000RR var en klass för sig där.Ja den rasta busan,, med frugan därbak i 280,,,,,Där är larm i den ja
Den rasstar ju en busa som du vet...![]()

Ja den rasta busan,, med frugan därbak i 280,,,,,![]()
Har ju inte testa Kawan,,Kawan är Bättre![]()

Hmm,, jag får nog försöka hänga på dig istället,,det e en snuskigt fin hoj.ska försöka hänga på dig i helgen.
Hur går den då?
Den går som fan!!
Quickshiftern är bara gudomlig
Bromsarna är kanon, nyper satan,, men lite svampigt i handtaget så det får bli stålslangar..
Framdämparen är katastrof när den står original,,, har skruvat den i botten nu, och det blev lite bättre men det får nog bytas fjädrar,, den niger som en kärring när man bromsar lite.
2 snäpp på kompressionen där bak blev lite bättre, men det ger sig på torpet till helgen, då ska den få bekänna färg, så det blir till o skruva lite
antagligen.
Den behöver drevas ner en kugg fram, så tror jag den blir mycket bättre att köra,.
Traction controlen fick jag precis provat i regnet på vägen hem även abs:n fick arbeta, och det funkar kalas,,,, märklig känsla och bara nypa till i handtaget vad det går på våt asfalt..
Hade svårt för att testa hojen riktigt, revbenen är inte så sugna på det sen vurpan i tisdags på Knutstorp... aj aj,,
So far so good,, ska bli riktigt nice o testa den på torpet i 2dgr nästa helg..
Hmm,, jag får nog försöka hänga på dig istället,,
Men jag bjuder på grillat på kvällen,, och kall kan vi nog oxå få ner![]()

Yep,, Bimmer,,,aaha! Så de blev en biimmer alltså
Gött val![]()
Är super nöjd med min!! Efter 9000 rpm är då det blixtrar till![]()
Är super nöjd med min!! Efter 9000 rpm är då det blixtrar till![]()
Krasch kåpor kommer imorgon,, helsystem och pc5:a kommer på torsd,, 11-13 pållar till på hjulet,, 192 brukar dom få ut med detta systemet och PC5:a.. Austin Racing..

jo jag misstänker det !
glöm inte köpa öron pluggar . Austin Racing är kända för att göra extremt HÖÖÖÖGLJUDDA system![]()
Ja,,, får med db killer,, annars får jag tillverka nån specialare om det ändå är för högt,,

|
|
Seriösa mc-kläder till bra pris
Raven Moravia TX Air+: Seri... |
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |